***
Sutradan sam isto ustao rano kako bih otišao i pridružio se izviđačima ali pre nego što sam otišao majka me pozvala da popričam sa njom.
Majka:Džejkobe,željela bih i da ovo imaš kod sebe.
Pružila mi je nekakav medaljon.
Majka: Jednoga dana nas neće biti tu pored tebe ali sa tim medaljonom uvijek ćemo biti u tvojo blizini iako možda nećeš moći da nas vidiš.
Bio sam zbunjen ali sam pažljivo pratio majčine riječi.Tada je ,o tačno...
Majka:Čuvaj ovaj medaljon i uvijek pomozi drugima.Obećaj mi!
Džejkob:Obećavam!
Majka se nasmijala,a ja sam uzeo medaljon.Bio je napravljen od dijamanta i obložen crnom trakicom.U njemu je bilo urezano slovo "R" nikada nisam znao šta to znači ali sam medaljon uvijek držao kraj sebe.Zbog njega sam potrčao ovdje,nikada neću da ga izgubim.Stisnuo sam ga jako.Istrčao sam iz kuće i potrčao prema mjestu gdje su izviđači.Prišao sam im i bio spreman da se učlanim.Oni su bili iznenađeni ali su mi to dopustili ako učinim inicijaciju. Pristao sam i krenuli smo prema nekakvoj litici.Mislio sam da su oni hrabri,odani da pomažu drugima ali...Ispalo je da to nije baš tako.Prije nego smo stigli do litice za inicijaciju viđali smo djecu koja su molila da im pomognemo.
Dijete1:Molim vas, pomozite mi da dohvatim svog zmaja.
Dijete2: Izviđači ,molim vas ,da nađete moga psa.
Oni su ignorisali svako dijete,a svakoga ko im se nađe na putu su radili nešto užasno.
Izviđač1:Sklanjaj se sa puta, derište.
Izviđač2:Sam se snalazi!
Nisu uopšte bili tako divni,Maltretirali su djecu i vređali ih i to mi se nije sviđalo uopšte.Stigli smo do odredišta.
Izviđač1(vođa):Pa da li si spreman da nam se pridružiš?
Džejkob:Zar ne biste trebali pomogati drugima,a ne ih onako maltretirati?
Izviđač1: Maltretiramo?Ne ne pomažemo im da shvate da mogu i sami sve odraditi,a ne da se oslanjaju na druge.
Džejkob:Ipak, mislim da to nije u redu...
Izviđači su me pogledali mrkim pogledom.
Izviđač:A ti ćeš da nam kažeš?HA!Hoćeš li se pridružiti nama ili ne.
Kimnuo sam glavom i oni su poprijeko pogledali.
Izviđač1:Ovdje ćemo skakati i spašavati jedni druge.Ovo je test povjerenja.
Stvarno sam mislio da je to loša ideja i nije pametno ali sam poslušao.I tada se desilo pa sve.Ispričao sam joj sve kao što sam naveo na početku.Da su me ostavili da visim, ukrali mi medaljon.Kako sam se spasio i potrčao kući,a moji roditelji su bili ubijeni od strane provalnika.Da sam plakao i od tada prestao vjerovati ljudima i odvojio se od svijeta.Zaboravio sam obećanje koje sam dao majci...Suze su mi krenule na oči.Mina me je žalostivo gledala.
Mina:Žao mi je što se sve to tako desilo... Razumijem te.
Džejkob:Da,ali to se desilo...
Mina:Kada sam bila mala...
VOUS LISEZ
Promjena
AventurePriča prati mladića koji je izgubio vjeru i ispunio svoje srce mržnjom.To šteti drugom svijeti i šalju mladu agenticu da ga promijeni.Da li će uspjeti?