7.Dio

4 2 2
                                    

                              ***
Pratio sam Minu i ona je zastala pored nekakvog granja.Kada sam pogledao opet to je bilo jedno koso drvo cijelo obloženo divnim cvijećem,a na njemu je o cvjetne lijane visila nekakva ljuljačka.
Džejkob:Ha?Šta je ovo zašto smo ovdje?
Mina:Umorni smo i željela sam da napravimo predahovdje na mom omiljenom mjestu.
Morao sam priznati bilo je prelijepo.Iza ljuljqčke je bilo nebi koje se ovde presijavalo sa ljubičaste na plavu i prosto je očaravalo.Ona je prišla ljuljašci i sjela na nju.
Mina:Ovo mjesto mi je nešto najdraže ovdje,ovdje se osećam sigurnom i niko mi ništa ne može,to me čini srećnom.
Gledao sam je u čudu.Počela je laganoda se njiha,a ja sam prišao i zaustavio je.Tijelo mi se samo pomjerilo i nisam znao šta radim.Pogledala me je u čudu.I počeo sam da ljuljam ljuljašku laganu.Začuđena Mina se ubrzo opustila i počela da uživa.Najviše je voljela da se ljulja tu.Tu je zamišljala i maštala o mnogim stvarima koje je željela.Ubrzo sam primetio kako se njene divne,plave oči presijavaju,a duga crna kosa u jednom trenutku vijori na vjetru iza,a u drugom već prelazi preko njenog lica i grudi.Bila je prelijepa.Bio sam očaran.Dugo je ona tu sjedila,a ja kad god bi usporila lagano pomjerio ljuljašku.Nakin nekog vremena ona je stala i podlegala me.
Mina:Gledaj sad ovo!
Zaljuljala se opet i uradila lagan potez rukom i svuda oko ljuljaške su se pojavljivali divni svijetli leptiri u svim bojama.Još sam više bio očaran.Lepršali su svuda oko mene,Mine i plesali po nebu.Nisam bio ni svjestan toga ali ubrzo sam počeo da se smejem.Mina me je gledala sa čuđenjem,nikada me nije vidjela da se smijem jer i nisam već 5 godina.Uživao sam.Osećao sam tako veliku toplinu u srcu i sreću.Mina je to primjećivala i zajedno se samnom smejala.Imala je divan osmijeh,nikada lepši nisam vidio.Izgledao je baš kao osmeh moje majke.

***
Leptiri su leteli svugdje ,a onda su se ponovo vratili odakle su došli ,a Mina i ja smo sjeli na klupu pored ljuljaške.Zajedno smo gledali u nebo i maštali.Počeo sam da je gledam diveći joj se.Ona je shvatila i pogledala me.
Mina:Šta je?
Džejkob:Mina...ti si prelijepa.
Oči su joj presijavale i ona se sva zacrvenila.Nije to očekivala.
Mina:Da li se ti to sada zezaš sa mnom?
Jedva je progovorila.
Džejkob:Hej,makar prihvati kompliment glu-
Zaustavio sam se.
Džejkob:Ne lažem,iskreno to mislim. 
Nasmejao sam se. Ona se još više zacrvenila.
Mina:H-hvala ti.
Osmehnuo sam joj se.
Džejkob:Nisam se dugo ovako dobro osjećao.Zadnji put je bilo...O da tad.
Mina:Kada?Mislim ako ne želiš da pričaš o tome ne moraš,samo me zanimalo.
Džejkob:Ispričaću ti ,to je bilo tada...

PromjenaWhere stories live. Discover now