Katson katuvalojen valossa, kun Joel kävelee muutamien metrien päässä. "Y/n?" Niko koskettaa olkapäätäni. "Noh?" Huokaisen. "Mikä Joelil on?" Niko kysähtää. Käännän pääni Nikoon ja kohautan harteitani.
Hetken kuluttua menemme sisälle, kun Joel on peittynyt pimeän kadun päätyyn.
Aleksi ja Porko painivat, Tommi soittaa rumpujaan Olli vieressään ja minä vain istuskelen kalpeana sohvalla Nikon kainalossa. "Mikä on?" Niko kysyy ja ottaa kädestäni kiinni. "Mä mietin vaa et miks Joel ei tykkää musta..." Sanon hiljaa. "Sun täytyy oikeesti kysyy siltä, ei sen vastaus voi olla se et meet sen ja Porkon riitojen väliin" Niko yrittää tsempata. "Niin kai...?" Kohautan hieman harteitani.
"Pitäiskö lähtee kotii?" Niko kysyy puolen tunnin kuluttua. "Joo, moikka!" Huudahdan muille.
*Seuraava päivä*
Herätessäni huomaan, että Niko on lähtenyt jonnekin. Etsin ympäri taloa, mutta en löydä häntä mistään.
Niko ei ole muistaakseni sanonut, ettei ole tänään aamulla kotona.
Puolen tunnin kuluttua en jaksa enää odottaa, ja päätän soittaa hänelle. "Moi" Niko vastaa. "Mis sää oot?" Kysähdän. "Aa sori, unohin kertoo et oon treeniksel" Niko naurahtaa. "Aa, okei, moikka" Naurahdan ja lopetan puhelun.
"Moi, voitko tulla mun luo?" Kirjoitan Lolalle.
"Joo voin" hän vastaa hetkessä.Pian oveen koputetaan ja ryntään avamaan sen. "Moi" Huudan ja tarraudun haliin Lolan kanssa. "Moi" Lola vastaa innoissaan.
"Mites sul on menny?" Kysähdän istuessamme sohvalla. "Oon mä siitä erosta jo jotenki yli päässy mut kyl mua harmittaa edelleen" Lola selittää. En vastaa tuohon mitään, vaan halaan häntä.
"Tiiän ettei tää auta mitää mut sun vaa täytyy päästä yli siit kusipääst" yritän selittää, vaikka tiedän, ettei Lola usko minua.
Tunnin päästä alamme leipomaan pullaa. Eihän siitä mitään tullut. Keittiö on täynnä jauhoja.
"Oon siel vartin pääst" Niko lähetti viestin, onneksi huomasin viestin, jotta ehdimme siivota keittiön, sillä Niko vihaa sotkua.
______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte<3
YOU ARE READING
The scale of my life [Niko x reader]
FanfictionMinulla on ollut huono lapsuus. Minua kiusattiin, joten aloin olemaan ennakkoluuloinen muita vastaan. Kunnes kaikki kääntyy - kaikki on hyvin. Saan tietää veljestäni, jonka kautta saan viisi ystävää. Alan olemaan yhden ystäväni kanssa paljon. Unohd...