Live

191 9 0
                                    

*Aamulla*

"Huomenta" kävelen keittiöön Nikon luo. "Huomenta" hän hymähtää.

"Voi vittu!" Niko sanoo katsoessaan kelloa. "Mitä?" Kysyn häneltä ihmeissäni. "Pitää lähtee treenikselle" Niko sanoo ja lähtee pukemaan kenkänsä. "Me ollaan myöhäs jo puol tuntii, pistäppä vauhtii neiti!" Niko huutaa laittaessaan kenkiään. "En mä jaksa" haukottelen. "No sit mä kannan sut" Niko hakee minut keittiöstä ja kantaa minut olkapäillään eteiseen. "Ääää lopeta!!" Kijlun ja yritän rimpuilla pois tuon otteista. "Et sä mihinkään pääse" tämä nauraa.

Hetken sähläyksen jälkeen olemme viimein treeniksellä. "Mites te noin väsyneitä ootte?" Aleksi virnuilee tapansa mukaan. "Meni vähä pitkäks ku selvitettiin meijän välit" Niko sanoo riisuessaan kenkiään. "Ja teitte mitä?" Aleksi jatkaa. "Voi vittu sun kas, en mä tehny eilen mitään, mut y/n teki" Niko nauraa ja katsoo Joelia. "Ai paniko y/n ja Joel?!" Joonas kysyy painiessaan Ollin kanssa. (En just lukennu "paniessaan"😭👌)"No joo... Kuten sä Ollin kaa" virnuilen vitsillä. "Voi vittu sun kaa me painitaan" Olli nauraa. "Joo siis nii toi siltä näyttääki... Mut eiks meijän pitänny treenata?" Kysyn katsoessani Ollin ja Porkon painia.

Viimein alamme tekemään töitä. Tai siis, jos Ollin ja Porkon työ on painia.

Alamme pitämään Instagram-liveä. "Terve" Joel toteaa heti alussa. "Tähän alkuun me tai siis mä haluun sanoo et me ollaan tulossa uuden musiikin kilpailuun, kuten varmaan osa teistä jo tietää" Niko sanoo. "Porko ja y/n pussatkaa" Aleksi lukee. "En mä apinan kaa pussaa" naurahdan. "Tääl on 300 tyyppii, meijän ennätys, mut ehkä se on umk:n takia" Aleksi selittää. "Eiku se on Porkon perseen takia" sanon hassulla äänellä. "Joo nii o" Porko nauraa. "Jotku vaatii et sun ja apinan pitää pussata" Joel sanoo katsoessaan minua. "No ok sit" olen enää sentin päässä Porkon huulia, mutta sitten vetäydyn pois. "Hei nyt y/n oikeesti" Porko laittaa huulensa mutruun ja esittää, että hän olisi surullinen.

Juuri kun olen pussaamassa Porkoa, Niko kääntää pääni ja suutelee minua. "Siinä oli pusu ku halusitte" Niko selittää pokkana. "No lol" Tommi sanoo.

Pidämme liveä vartin, kunnes emme enää jaksa. "Mennääns baarii illalla?" Olli kysyy. Kaikki lupautuvat.

______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta<3

The scale of my life [Niko x reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora