Emilia

154 8 2
                                    

Y/n pov:

Olen nyt kotona istuskelemassa sohvalla ja katsomassa puhelintani vedet valuen poskillani. Nikoa ei näy missään tuntiin, joten päätän lähteä käymään kaupassa.

Laitan kenkäni jalkaan ja lähden kauppaa kohti. Matkaa on onneksi tällä kertaa vain kilometrin verran.

Matkalla vain ajattelen, että hyvin meni tämäkin suhde. Olimme juuri menneet kihloihin. Olen ollut yhdessä kerran ennenkin, sama asia tapahtui silloinkin, mutta emme olleet kihloissa.

Käyn ostamassa kaupasta suklaata ja energiajuoman. Samalla Porko tulee perääni kassalla.

Lähden kaupasta ulos ja Porko tulee perään. "Y/n oota!" Hän huutaa. Pysähdyn äkkiä ja Porko törmää minuun niin, että olemme päät vastakkain. "Mikä se sun asias oli?" Nauran ensimmäisen kerran tänään kunnolla. "Hups, sori" Porko naurahtaa ja peruttaa hieman. "Mun asia oli se et... Sä oot upee" Porko punastuu. "Niin säki" hymyilen ja otan tämän kädestä kiinni. Porko alkaa hymyillä.

"Tuu meille, tuskin Niko vielä tulee kotii ku se ei oo vieläkään kotona" selitän.

*Kotona*

🔞
Menemme ovesta sisään suudellen, kunnes alan riisumaan kenkiäni. Porko tekee saman. Katson makuuhuoneeseen päin ja näen siellä Nikon jonkun naisen kanssa... Niko huomasi minut ja Porkon suutelemassa. Käännyin Porkoon päin järkyttyneenä.
🔞

Niko pukee päälleensä ja tulee minun luo. "Miks sä petät mua Porkon kaa?" Niko nauraa. "Noh, sähän tän alotit" hymyilen ärsyttävästi. "Se on vähän eri asia!" Niko huutaa.

"No miks sä petit y/n?" Porko menee eteeni. "Täähä on sun vikas vitun perseessä kasvatettu kakara" hän jatkaa. "Joo Porko rauhotu jo!" Niko huutaa. "Vittu mikä sun ongelma on?" Kysyn itkiessäni Nikolta. Niko katsoo minua ja tätä naista vuorotellen. "Sä oot pettäny mua ainaki siitä lähtien ku pussasit tota naista siellä kaupassa" sanon hiljaa ja katson Nikoa pettyneenä. "Muutamii vuosii jo..." Niko sanoo hiljaa. En keksi tähän enää mitään sanottavaa, joten lyön häntä naamaan. "Mitä vittua sä teet?" Niko nauraa vihaisesti ja repii hiuksiani.

"Niko lopeta! Y/n kuolee pian vitun lehmä!" Porko huutaa ja vetää Nikon kädestä kovaa. Joel tulee painimaan Nikon kanssa, ja yhdessä Joel ja Porko yrittävät saada Nikon pois kimoustani. En edes tiedä missä vaiheessa muut jätkät tänne ehtivät. En tiedä mitä ympärilläni tapahtuu, olen niin sekaisin.

Tommin pov:

Soitan poliisin tänne, koska Niko ei lopeta painimista. Pian poliisi on jo tulossa, ja menen y/n viereen ja halaan tätä. Y/n on poissaoleva.

Poliisi tulee ja vie Nikon pois. Se nainen, jonka kanssa Niko petti y/n, on istumassa sohvalla.

"Kiitos ihan vitusti että olit salasuhtees Nikon kaa" Joel huutaa ärsyyntyneenä.

Y/n pov:

Minua ei enää satu mihinkään. "Sä kyllä tiesit et Niko on varattu vitun huora!" Huudan tälle naiselle. "Sori, mun nimi ei oo vitun huora, vaan Emilia" tämä nainen ärsyttää. "Tajuaks et sun takii mun koko elämä on pilalla?" Pyöritän päätäni. "Sori, mut Niko valitsi mut, en mä sille mitään voi" Emilia sanoo ärsyttävällä äänensävyllä.

Huomaan, kuinka Joel voisi millä hetkellä tahansa hyökätä Emilian kimppuun. Niin vihainen hän oli.

______________________________________
Tää osa oli tosi sekava:D Tuntuu pahalta kirjottaa tällästä, koska ei Niko niin vois tehä, koska se on niin ihana<3 kirjotan vielä yhen osan tätä tarinaa. Moikka!

The scale of my life [Niko x reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora