"En usko et meistä tulee enää mitää"

202 11 0
                                    

Kaiken turhien keskustelujen jälkeen menemme nukkumaan.

*Aamulla*

Herään tuttuun tapaan herätykseeni. Suljen herätyksen ja alan katsomaan puhelintani. Huomaan, että Niko on laittanut viestiä, mutta estän Nikon kaikkialla, sillä en halua hänen saavan yhteyttä minuun.

Nousen ylös hyvin vaivalloisesti ja otan lattialta vaatteeni, ja puen ne päälleni. Lähden tallustelemaan keittiöön, jossa Joel ja Tommi ovatkin jo. Tommi keittää puuroa, ja Joel räplää puhelintaan pöydän ääressä.

Hetken päästä Tommi laitta meille puuroa lautaselle ja menen istumaan Joelia vastapäätä. Hotkin puuroni, sillä Joonas lähetti viestiä, että tänään on harjoitukset 9.30, ja kello on jo 9.17.

Laitan kenkäni jalkaan ja lähden Tommin kyydillä, Joel mukanaan, kohti treenistä.

Ehdimme juuri ja juuri puoli kymmeneksi treeniksen pihaan. Paiskaamme auton ovet kiinni ja lähdemme juoksemaan kohti treenistä.

"Moi" Olli avaa meille oven. "Moi" vastaamme ja lähdemme kiireellä riisumaan kenkiämme. "Myöhästyitte kaks minuuttii" Aleksi valittaa vitsillä. "Joo joo, älä jaksa! Me nukuttii vähä pommiin ja sit viel Tommil kesti ikuisuuden keittää puuro" katson muka syyttävästi Tommia. "No hei sä heräsit vasta 9.10" Tommi yrittää takaisin. "No hei sul kesti ikuisuuden keittää se puuro, mul kestäis puolet vähemmän" ylpeilen vitsillä. "Ok mut eiks me tultu treenaa...?" Joonas muistuttaa.

Alamme treenaamaan. Yhtäkkiä Joel alkaa innostua katsellessaan puhelintaan. "No mitä nyt? Onks siel joku muija?" Aleksi kiusaa. "Ei vaa me päästiin UMK:hon!!" Kaikki innostuvat ja huutavat. Katson vierestä näiden apinoiden menoa. Milloin kukin on pyörimässä lattialla tai painimassa toisen kanssa.

Viimein meno alkaa hieman rauhoittua, ja pääsemme jatkamaan treenaamista. Äänitämme jotain Porkon paskoja. "Pitääkö mun tulla soittaa toi ku sä et osaa?" Nauran. "No ei" Porko naurahtaa. Viimein hän onnistuu ja pääsemme treenaamaan biisiämme nimeltä "Dark Side", joka nähdään UMK:ssa, ja toivottavasti Euroviisuissa.

"Y/n, voijaaks me puhuu?" Niko kysyy toiveikkaana treenien jälkeen, kun Aleksi, Olli ja Joonas ovat jo lähteneet. "Mee vaa kyl me sua ootetaa" Joel sanoo ohi kävellessään. Tommi ja Joel menevät odottamaan autoon.

"Mä en tiiä miks mä suutelin sitä tyttöö... Olin baaris yksin ja olin kännis ja sit näin jonku tytön ja siin sit me vaa juteltii... Sit näin sen kaupas ja suutelin sitä, en tiiä miks... Oon oikeesti pahoillani!" Niko kertoo ja alkaa melkein itkemään. "En usko et meistä tulee enää mitää... Sori..." Selitän itkien. "Mm..." Niko vastaa allapäin ja lähtee kotiinsa. Minäkin lähden haikeana kohti Tommin autoa.

______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta<3

The scale of my life [Niko x reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora