Bölüm 5: Zarf

1.2K 79 7
                                    


Sıvıyı biraz kokladıktan sonra bu kırmızı sıvının kan olduğunu anlamam uzun sürmedi.

Elimdeki gül demetini düşürdüm. Donakalmıştım. Bu nasıl olabilirdi? Aklımda cevaplandıramadığım bir sürü soru vardı.

Bu kimin kanıydı? Bu çiçekleri bana kim gönderdi? Yada kime gönderdi? Sonuçta eve de ben ve Rosetta yaşıyorduk. Belki yanlış koydular. Ama hangi insan birinin kapısının önüne kanlı bir gül demeti koyar ki?

O sırada güllerin üstünde bir zarf olduğunu fark ettim. Gülleri tekrar elime aldım ve zarfı alıp koltuğa oturdum. Koltuğun tam karşısında siyah cam bir sehpa vardı. Sehpanın üstünde televizyon kumandası, kahve bardağı ve bir küllük vardı. Rosetta arada sırada sigara içerdi. Bende içerdim ama sadece canım birşey e sıkkın olunca.

Gülleri sehpaya koydum ve zarfı biraz inceledim. Fark edilir solgun kırmızı bir rengi vardı. Çiçeklerin üstündeyken fark etmememin sebebi kanla aynı renk olmasıydı. Zarfda biraz kana bulansa da çok bişeyi yoktu. Zarfı incelemeye devam ettim. Arkasını çevirdim ve gördüğüm isimle şoka girdim.(bende bime neyse soğuk espiri yapmıyam sonra benden soğumanızı istemem TvT)

Benim ismim yazıyordu. Yani çiçekler ve mektupu banamıydı? Biraz afalladım sonra zarfın üstünde siyah bir gül ve dikenleri olan bir desen olduğunu fark ettim. Gerçekten güzel bir desendi. Çok oyalanmak istemedim çünkü heyecanlanmaya başlamıştım. Yani zarf banaydı sonucta. Ailemden biri olamazdı çünkü ailem yoktu. Arkadaşımda pek yoktu.

Yaklaşık 18 yaşımdan beri aynı kafede çalışıyordum. Ordakiler de benim evime hiç gelmemişti. Yani Rosetta izin vermiyordu. Daha fazla oyalanmadan zarfı açtım. Zarfın içinden bir kağıt çıktı. Kağıt biraz kan olmuştu ama çok bir şeyi yoktu. Kağıdı biraz daha inceledim. Mükemmel bir el yazısıyla yazılmıştı. Kağıdı düz tutup okumaya başladım...

——————~~°○✩○°~~———————
——————~~°○♡○°~~———————

Biraz meraklanın istedim o yüzden burda kestim açıkçası bende mektupta ne yazacağımı bilmiyorum ama denicem neyse bu günlük bu kadar sizleri seviyorum..♡^♡

Sanzu Haruchiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin