Kahvaltı için aşağı indim. Aşağı indiğimde karşımda kocan bir salon çıktı. Etrafa büyülenmiş bir şekilde bakıyordum. Ben etrafa bakarker yanıma gelen hizmetliyi bile fark etmemiştim. Kadın elini omzuma koydu. Sonra gülümseyerek konuştu, beni yemek odasına götüreceğini ve onu takip etmem gerektiğini söyledi. Ardından kadın yürümeye başladı ve ben de arkasından onu takip ettim. Yemek odasına giderken hala etrafa bakıyordum.Kadın durduğunda etrafıma bakmaktan kadının durduğunu fark etmemiş ve ona çarpmıştım. Kadın kıkırdadı. Ardından koskoca iki kapıya baktı ve bende onun gibi koskoca kapılara baktım. Kalbim deli gibi atıyordu. Nedense bir an çok gerilemiştim. Yutkundum ve elbisemi düzelttim. Kadın kapıya ilerleyim yavaşça kapının iki kulbundan tutarak açtı.
Kadın içeri gitmem için çekildi. Bende derin bir nefes alarak içeri girdim. İçeri girince hizmetli kapıyı kapadı. O kapıyı kapatınca sert bir şekilde yutkundum ve karşımda baktım. Sanzu beni görünce hızlıca ayağa kalktı ve yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona karşılık olarak sarıldım. Bana sarılmayı bırakınca sol elimi tuttu ve masaya doğru gitti. Beni mor kısa saçlı, mor gözlü ve koyu mor smokinli bir adam ve kendi arasında olan bir sandalyeye oturttu.
Mor saçlı adam bana doğru döndü ve elimi tuttu. Elimi dudaklarına yaklaştırdı ve elimi öptü. Bana banarak gülümsüyordu. Şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aslında gözleri ve gülüşü bana çok tanıdık geliyordu. Adamın gözleri arkamdaki Sanzu ya dönünce bende Sanzu ya baktım. Ölümcül bakışlarla adama bakıyordu. Adam suratını elimden çekti. kafasını kaldırdı. "Sakin ol Sanzu.. yemedim sevgilini.. sadece hanım efendi ile tanışmak istedimm.." o sırada ben gözlerimi hem o adamdan ve sanzudan kaçırdım kavga çıkacak gibiydi.
O sırada hemen Sanzu nun karşısında oturan adam gözüm çarptı. Adamın gözleri kapalıydı. Bana bakmıyor ve beni görmüyordu. Adamı bir süre izledim ardından suratındaki yara ilgimi çekti ve suratını incelemeye başladım. Kısa süre sonra onu hatırladım. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. O sırada Sanzu ve yanımdaki adam birbirlerine laf atıyordu. Ardından masanın başında oturan adam zaten ölümcül olan gözleri ile ikisine bur bakış attı. Ve sanzu ve o adam hiç bir şey demeden önlerine döndüler. Ben hiç bir şey demeden öylece şok olmuş bir şekilde duruyordum.
Sonra hızlıca elimi masaya vurdum ve ayağa kalktım. Şok olmuş gözlerle sanzunun karşısında oturan adama bakmaya devam ediyordum. O da ani haraketim ile herkes gibi bana baktı. O da benim gibi şok olmuştu. O da benim gibi elini masaya koyarak hızla ayağa kalktı. İkimizde aynı anda bağırdık.
"İRENA?!"
"-KOKUCHO!?"
----------------------~~°○✩○°~~-----------------------
----------------------~~°○♡○°~~-----------------------Yeni bölüm attım en sonunda ehe- ben bı aralar kitap yazdığımı unuttuğumdan yeni bölümde yazmamıştım kusura bakmayın- ve birazdan diğer kitabın yeni bölümünü yazacağım. neyse sizleri seviyorum görüşürüz....(๑♡⌓♡๑)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu Haruchiyo x Reader
Ficção AdolescenteHikaye İrena adında bir kızın başından geçiyor hikayede İrena sokakta yürürken yaralı bir adamla karşılaşıyor ve İrena adama üzülüp ona yardım ediyor ve olaylar o günden sonra başlıyor..