KAÇIŞ

181 21 8
                                    

Bir ay olmuştu ve İrena nın hayatı kısa sürede aynı düzende ve monotomda devam ediyordu. Odasından çıkmıyor sadece sabahları kahvaltı yapmak için çıkıyordu. Sanzu genelde pek sabahları gelmezdi, sadece arada gelir İrena yı kontrol eder ve ondan birşeyler çizmesini isterdi. İrenanın hayatı böyle sıkıcı bir şekilde devam ederken odanın kapısı şiddetli bir şekilde açıldı.

Kapı açılınca İrena bakışlarını kapıya yönlendirmiş ve kimin geldiğine bakmıştı. Suratı terler içinde nefes nefese kalmış ve sinirli bir surat ifadesi ile etrafa bakan Sanzu yu görmüştü. Onu daha önce bu şekilde görmemişti ve önemli bir şey olmuş olabileceğini düşünüp oturduğu yerden kalkıp Sanzunun yanına gitmişti. Ellerini Sanzunun yanaklarına koymuş ve kendisine bakmasını sağlamıştı. Sanzu kısa bir süre İrena ya baktıktan sonra derin bir iç çekti. Sanzu nun sakinleştiğini düşünen İrena sorar gözlerle ona baktı.

"Sanzu.. bir sorun mu var? neden bu kadar endişeli görünüyorsun?"

Sanzu İrena nın bu sorusunu görmezden geldi ve onu bileğinden tutup odadan çıkardı. İrena odadan çıkınca işin ciddiyetini anladı. Herkes panik halindeydi. Miley öfkeli görünüyordu ve herkese bağırıyordu.

İrena daha fark etmemişti ama odasına birkaç adam girmiş ve eşyalarını bavullara doldurup odadan çıkarıyorlardı. Sanzu daha fazla beklemeden İrena yı çekiştirdi. İrena ve sanzu önde koşarken arkadan Kokonoi, Ran ve Rindou geliyordu. İrena arkasına bakma fırsatı bulduğunda sadece Kokonoi Ran ve Rindou nun geldiğini görünce sanzuya endişeli bir şekilde baktı.

"Sanzu diğerleri nerde onlar gelmiyor mu?"

Sanzu bir süre bir şey demedi ve koşmaya devam etti. Ardından kısa bir süre bakışlarını İrena ya çevirdi soru sorar gözlerle baktığını görünce derin bir iç çekti.

"Onlar diğer gizli çıkıştan gidecekler"

Demekle yetindi Sanzu. İrena üzgün bir şekilde koşmaya devam etti. Kendisi bilmiyordu ama kısa bir süre önce gizli çıkışa girmişlerdi bile. Bir süre daha koştuktan sonra İrena ve diğerleri kendilerini dışarıda buldular. Bulunduları malikane bir ormanın içinde olduğundan her yerde ağaçlar vardı. İrena boş boş etrafına bakarken Sanzu tarafından tekrar çekildi ve koşmaya devam ettiler. Bir süre koştuktan sonra karşılarına siyah bir araba çıktı.

Araba yolun üstünde duruyordu bu onların kaçış aracı olacaktı. Hepsi beraber arabaya doğru koşuyordu. Sanzu hızlıca arabaya doğru hızlıca gitti. İlk önce İrena yı arka koltuğa oturttuktan sonra diğerlerinin gelmesini bekledi. Ama Ram dışında kimsenin fark ettiği bir şey vardı. Çalıların arkasında bir polis vardı. Ran silahın kardeşine doğrultulduğunu fark etmesi, silahın ateş edildiğini duyması ve kardeşinin önüne atlaması bir oldu. İrena silah sesini duyduğunda hemen dışarıya bakmıştı. Bakması ile Rindou nun çığlığını duyması bir oldu.

Rindou abisinin başını bacaları üzerine almış ve ona bakarak ağlıyordu. Kokonoi bunu görünce sinirli bir şekilde Rindou ya doğru koştu ve omzundan tutarak onu çekiştirmeye başladı.

"RİNDOU KALK AYAĞA BURADA ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN APTAL!"

Diyordu, Rindou ise yerinden kıpırdamayıp ağlamaya devam ediyordu.

"HAYIR! BIRAK BENİ ABİMLE KALACAĞIM"

Kokonoi buna dayanamamış ve onu sertçe çekerek sürüklemeye başlamıştı onu arabanın arka kısmına fırlatıp kendisi de ön koltuğa oturdu Sanzu kapıları kilitledi ardından tam gaz arabayı sürmeye başladı. Bunlar olurken Rindou arkasından abisine bakıyordu. Hala gözlerinden yaşlar süzülüyordu. İrena da ondan farksız değildi. İrena bacaklarını kendine çekmiş olayı sindirmeye çalışıyordu.

Arabanın arkasından polis birkaç kere arabaya ateş etmiş ama hepsini ıskalamıştı. Ardından çalıların arkasından Naoto çıktı ve arabanın gidişini izledi.

----------------------~~°○✩○°~~-----------------------
----------------------~~°○♡○°~~-----------------------

Geç bölüm attığım için üzgünüm ve lütfen beni öldürmeyin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sanzu Haruchiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin