Yakışıklı Adam

1.1K 77 14
                                    


Ne diyeceğimi bilemiyordum. Ama en azından bir teşekkür etsem iyi olur diye düşündüm. Ağzımı açıp konuşmak için adama doğru döndüm. Karşımda gördüğüm adam dilimin tutulmasına neden oldu.

Açık pembe saçları omzuna kadar uzanıyordu. Saçları ile aynı renkte olan uzun kirpikleri ve mükemmel gözleri vardı. O gözlere hayran olmuştum. Adeta beni bende alıyor. Ne kadar çok bakarsam o kadar ruhumu sömürüyor gibi hissettim. Bu his beni nedense çok huzur dolu hissettirdi. Üstünde omzuma attığı ceket renginde bir pantolonu ve kıyafetinin biraz daha koyu renkte olan pembe bir kravat takıyordu. Ama en çok ilgimi çeken o güzel mavi gözleriydi.

Kısa süre sonra aklıma dank etti. Bu adam birkaç gün önce cafeye gelip cüzdanını bırakan adamdı. Adı da.. Sanzu ydu. Adam ona çok uzun süre baktığım için rahatsız olmuş ve bana doğru bakmıştı. Bana bakınca içim ürperti. Elim ayağıma dolandı. Kendimi sapık gibi hissettim. Sonuçta bir kişiyi yarım saattir kesintisiz izliyordum. Bu rahatsız edici bir durum onun için.

En sonunda konuşmaya karar verdim. Ama adam bana baktı gülümsedi ve konuştu. " Neden yarım saattir suratıma boş boş bakıyorsun. Bişey mi diyeceksin? Yoksa yakışıklı suratımdan mı etkilendin?" dedi. Suratım kızarmıştı çünkü son sorduğu soru aslında doğruydu. Ondan gerçekten çok etkilenmiştim. Adam suratıma sanki zihnimi okumuş gibi baktı. O bakışla daha çok utandım. "A- ş-şe-şey aa- b-ben teş-şekkür ede-cektim de bı an dalmışım" gerçekten kendime inanamıyorum aptal gibi kekeledim. Ve cümleyi adam akıllı söyliyemedim bile.

Adam hiç beklemediğim bir şekilde kahkaha krizine girdi. Bense utanmış bir şekilde sadece ondan gözlerimi kaçırıyordum. Adam yani Sanzu gülmeyi bırakıp hiç beklemediğim bir şey yaptı. İşaret ve baş parmağıyla çenemi tuttu ve suratımı kendime çevirdi. Bu haraket ile dona kaldım. Utanıyordum. Bir güç bbeni tutuyor gibiydi. Haraket edemiyordum.

Çenemden tutup beni iyice kendine yaklaştırdı. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Dudaklarını bir süre benim dudaklarımın üstünde gezdirdi. Fazla beklemedi ve dudağıma yapıştı. Sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi bir açlıkla beni öpüyordu. Ben dona kalmıştım ne yapabilirim diye düşünürken içimdeki ses kontrolü ele aldı.

Parkın ortasında deli gibi öpüşüyorduk. Yaptığım şeyden hiç pişman değildim. Büyük bir tutku ile öpüştük. İkimizde nefessiz kalınca ayrıldık. Kulağıma yaklaştı ve "kızarınca çok güzel görünüyorsun İrena" dedi..

----------------------~~°○✩○°~~-----------------------
----------------------~~°○♡○°~~------------------------

İçimdeki o kişiye olan bütün aşkımı ve sevgimi yansıttığım bu bölümü umarım sevmişimdir sizleri seviyorum..(。♡‿♡。)

Sanzu Haruchiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin