Pov nicoline
Ik word wakker en kijk naar mijn wekker. 6:30 geven de rode cijfertjes aan. Ik zucht en sta op. Ik trek een lichtblauwe flair broek aan en daar overheen een iets te (voor mij in iedergeval) sexy topje (zie foto) ik trek dat aan doe mijn haar nog even en laat het dan maar los hangen. Ik heb toch opnamen voor de buurtpolitie dus hun doen dat wel. Ik loop met mijn gsm in mijn handen de trap af. Ik loop richting de keuken en pak wat yoghurt in de ochtend kan ik amper eten als ik brood eet of een krekker gooi ik het er daarna toch weer uit. Als ik aan tafel zit ga ik altijd achter mijn gsm op insta kijken meestal staat mijn insta vol met meldingen van fans. Ik kijk een paar edite's van fans waar ik in getagt ben en like ze. Ik zie enorm veel edite van mij en andy iedereen vind ons een leuk stel en ik moet ze dan ook wel gelijk geven maar helaas is andy getrouwd. Ik betrap me er zelf op dat ik andy en mij een leuk stel vind. "Mensen Nicoline doe normaal." Ik sta in de keuken en zie Andy voor het raam staan. Ja Andy en ik wonen bijna tegen Over elkaar. Ik zucht draai me om en loop naar boven. Ik zocht mijn spullen bij elkaar en liep terug naar beneden. Daar pakte ik de auto sleutels deed het licht uit trok me schoenen en jas aan en stapte de auto in. In de auto zette ik men Spotify play list aan. Het liedje good time was net afgelopen toen ons intro song van de buurtpolitie. Na een tijdje stopte ik bij ianthe voor de deur. "Heyy girl" zei ze toen ze instapte. "Heyy hoe is het." "Goed heb er weer zin in zoals gewoonlijk." "Mooizo." Nadat ze was ingestapt reden we naar het commissariaat oftewel de opname locatie. "Hello" riep ianthe toen we binnen kwamen. "Heyy" riep naomi onze visagiste. "Nicoline kom je bij mij." "Ja ik kom." "En ianthe kom maar bij mij" roept Lisa onze andere visagiste. Ik doe mijn jas uit en loop naar de stoel. "Oeh sexy girl" zegt jan onze kleding ontwerper om het zo maar effe te noemen. "Jan doe maar normaal" zeg ik al lachend. "Ja chef " zegt hij terwijl hij een militair na doet. Ik kijk hem lachend aan en naomi begint met mijn haar en make-up. Na een klein kwartiertje kwam Andy ook heel leuk binnen gelopen. "Goedemorgen." "Goeiemorgen" antwoorde naomi. "Ook goeiemorgen Andy Dankje Nicoline en ianthe." Ik keek ianthe aan en schoot in de lach. "Sago" vroeg ze lachend. "Ianthe ik heb werkelijk waar geen idee. "Nicoline als je klaar bent kan je je gaan omkleden" zegt jan. "Prima" antwoorde ik. Na een klein kwartiertje waren ze klaar met mijn haar en make-up en kon ik me gaan omkleden. "Alsjeblieft je broek en je shirt" zei jan en duwde het in mijn handen. "Dankje jan." Toen ik terug kwam omgekleed en wel zat Andy in de visagie ik hoorde hem met naomi praten over thuis en over vroeger. "Aaah dorien eindelijk" riep ianthe toen dorien binnen kwam lopen. "Ja sorry ik stond in de file." "Is niet erg." Dorien kwam iedereen een knuffel geven en ging daarna omkleden. Ik moest wachten op Niels een van de crew hij liep de heletijd heen en weer om onze Micro te vinden in de tussentijd ben ik achter Insta gaan zitten en heb ik wat post geliked van fans je ziet gelijk allemaal verhalen tevoorschijn komen waarin fans je bedanken en helemaal blij worden. Ik hou daar echt van als ik fans blij kan maken. "Sorry nicoline ik heb ze gevonden" zei Niels na een tijdje. "Maak niet uit Dankje." Hij gaf de micro en Jorinda hielp me met de micro te verbergen. Jorinda die zorgde net zoals Niels ervoor dat we de kleding aan kregen die we de vorige opname dag ook aanhadden natuurlijk dezelfde aflevering. Anders is het wel een beetje vreemd als we ineens andere kleren aanhadden en niels hielp de mannen en Jorinda de vrouwen dat moet altijd. Tenzij je een persoon vertrouwde op wat hij/zij doet bij je bijvoorbeeld als Andy mijn trui van achter goed moet doen vertrouw ik hem. "Dankje Jorinda" zei ik toen ze klaar was. "Graag gedaan." Er werd nog wat uitgelegd over hoe we het gingen doen en toen moesten we nog wachten op Andy. "Schiet op schiet op" riep ik maar. "Hou op." "Ik stop pas als ik dat wil." Ik kreeg een blik naar me toe die ik nogal kende van hem dus draaide ik me om en liep naar ons bureau waar we moesten zitten. "Cut" riep de regisseur na een tijdje. We hadden de sene af waarin Koen propjes gooide richting de prullenbak die op de tafel stond. En daarna zijn we buiten wezen opnemen. It's a wrap werd er 2 uur later geroepen. Iedereen was blij we hebben weer een aflevering af. "Straks word Nico nog moeder" grapt Koen zacht tegen me terwijl we naar binnen lopen. Ik stoot hem aan en zorg dat ik eerder binnen ben dan hem. "Nicoline moet ik je make-up eraf halen of doe je dat zelf" vraagt naomi. "Nee ik doe het thuis wel wil graag naar huis" zeg ik snel. "Oké." Andy keek me raar aan Maar ik nergeerde hem ik klede me om en zoals gewoonlijk moet je daar een uur bij tellen want omkleden en alles weer opruimen en spullen pakken en noem maar op. Even later kom ik thuis moe en versleten aan Ik plof op de bank en zet men tv aan en zoals altijd begint ie op het nieuws. "Bah ik heb geen goesting dat hele gezeik" zeg ik met een zucht. Snel druk ik op een andere zender en kom uit op vtm go. Dan gaan we onszelf wel uitlachen zeg ik in mezelf en zet een aflevering van de buurtpolitie aan. Ik loop naar de keuken en begin met wat eten te maken het is inmiddels 6 uur. Op de achtergrond hoor je Andy ik bedoel Koen en tineke weer een stomme discussie hebben om sommige worden moet ik echt weer lachen. Ik betrap me erop dat ik al bijna 2 minuten naar men mes sta te staren. "Nico nico nico doe eens wat nuttigs in je leven" zeg ik. Ik lach om men eigen worden en ga maar veder met eten maken. Na het avond eten ga ik douchen haal die berg make-up van men gezicht en doe effe een masker op en poets men tanden daarna haal ik het eraf en ga beneden nog effe op de bank manifest kijken op Netflix. Ik hou echt van vliegtuig films waarom geen idee.
JE LEEST
Ik wil jou en niemand anders.
FanfictionWat nou als de liefde die je voelt die je niet kan hebben toch ineens de macht over je neemt en over iedereen. Dit boek gaat over nicoline en Andy Is een keer iets anders dan Koen en tineke. En dit is allemaal verzonnen want ik weet dat liandra (...