Pov nicoline
Ik wordt wakker en zie dat Andy al wakker is. "Goeiemorgen." "Slechte morgen" zegt hij. "Oei waarom slechte morgen." "Heb amper geslapen met die rot pijn." "Oh waarom had je me niet wakker gemaakt dan had ik wat gepakt voor je." "Nee je lach zo lekker te slapen ik dacht ik laat het maar." "Pff wat is dat voor flauwe kul de volgende keer maak je me wakker." "Oké." "Trouwens hier alsjeblieft" zegt hij en geeft me een envelop. "Wow een envelop bijzonder" zeg ik grappend. Ik maak hem open en zie 2 tickets erin zitten. "Niet gaan we naar Frankrijk." "Ja en kijk nog eens goed wat er in zit." "Nee Disneyland no why dat we naar Disneyland gaan." "Jawel." "Wat maar dat is toch knijter duur." "Nee ik heb alleen voor de vlieg tickets betaald ik heb die 2 tickets voor Disney ergens gewonnen vraag me niet hoe." "Aaaaaaah ik ben zo blij." "Ben je blij." "Blij ben gelukkig man ik wil dit al zo lang alleen gaat het wel lukken met dat lopen." "Woensdag over 2 weken hebben we de laatste opnamen dag van de buurtpolitie voor dit seizoen en 2 dagen daarna gaan we pas dus ik moet sowieso voor volgende week vrijdag kunnen lopen maar dta gaat me wel lukken." "Tuurlijk een politie agent lukt alles kuch." "Wat zeg jij." "Niks ik ga ontbijten." ''wat zij jij.'' ''ik zei helemaal niks ik zei dat ik ga ontbijten.'' "Oke." "Kom je ook ontbijten." "Ja tuurlijk." Ik glimlach en loop naar beneden. We hebben wat ontbeten ik ben naar de opnamens van de buurtpolitie gegaan en in de avond lagen we al wat vroeger in bed. Ik zat op bed achter men telefoon ik had de tv alvast aangezet ik wis niet wat Andy wou. Ik loop naar de bad kamer deur en vraag wat hij wilt kijken. "An wat wil je kijken the kissing booth 3 of zombie 3 die uit is gekomen van de week." "Doe zombie 3 maar heb geen zin in dat kleffe gedoe." "Oké." Ik zet de tv aan op zombie 3 en wacht op Andy even later komt hij de badkamer al sukkelent uitlopen met broek en zonder shirt. "Wow hij is knap." Zeg ik in mezelf. "Nico zei je dat nou echt." "Nico Nico hou maar op ik weet dat ik knap ben" zegt hij lachend. Ik kijk op en zie een ondeugend gezicht. Ik steek men tong uit en doe net alsof ik moet overgeven. Hij staat met open mond me aan te kijken. "Kom dan gaan we film kijken" zeg ik en zet de tv aan. Hij glimlacht en komt naast me zitten ik kijk hem aan en glimlach. Toen de film langzaam was afgelopen lig ik al tegen Andy aan. "Nico slaap je al." "Hmmm" zeg ik. "Oké slaaplekker" zegt hij lachend.
~ 2 weken later ~
Pov andy.
Laatste opnamen dat van dit seizoen. Toen we klaar waren stonden we nog met iedereen te praten. "Aaah heb zo veel zin in" gilt Ianthe bekand. "Wow rustig wat is er" vraagt dorien. "Kom op zijn jullie het Sirieus vergeten we zouden met zen alle volgende week 2 weken naar de Ardennen." "Is dat volgende week" vraag ik. "Ja dat is volgende week." "Ik ben er niet" roept nicoline vanuit de bureaustoel. We staan met zen alle bij de set en in de bureauruimte. "Ik ook niet" Roep ik. "Wat waarom niet." "Ik zou met Tine weg gaan naar Disney heb 2 kaartjes gewonnen en nu tine er niet meer is heb ik die meid mee gevraagd" zeg in en wijs naar nicoline. "Een echte date of wat." "Ianthe niet te hard van stapel lopen we zijn vrienden en alsof jij niet vorig jaar met een jongen weg ben geweest" zegt nicoline terwijl ze naast me komt staan en men arm om haar heen doet. "Trouwens jou leven is gewoon te vergelijken met een pinapparaat contactloos." Ik kijk nicoline aan en begin te lachen. "Oeeeh hard" zegt manoe. "Ik heb met meer jongens gezoend dan jou." "Ja klopt want ik hoef geen soa te hebben." Ik trek groten ogen en schiet in de lach. "Kom we gaan ik wil niet onze vlucht missen" zegt ze en trekt me mee. "Zie jullie later" zeg ik. "Sukkels" roept nicoline erachter. In de auto opweg naar huis kon ik men lach en niet meer inhouden. "Wat valt er te lachen" vraag ze. "Klopt want ik hoef ook geen soa What the fack nico." "Wat this toch zo ik hoef geen soa en ik ga niet met elke jongen die ik tegen kom naar bed." "Daar heb je een punt." "Voila." "Toen we terug thuis waren parkeerde ik men auto en gingen we allebij naar ons eigen stekje. Als ik binnen kom zet ik eerst de tv aan this anders zo stil in huis. Ik loop naar boven en ga me wassen. Als ik beneden kom plof ik op de bank ik zucht en pak men modiel. Even later sta ik op en loop naar de keuken. Ik kijk naar buiten en zie nicoline al lachend met liandra staan. Ik wordt er blij van om haar gelukkig te zien. Oké Meschien ben ik wel verliefd op haar een klein beetje denk ik. Oké oké ik val als een blok voor haar. Ze maakt me gelukkig ik hoop dat ze dta ooit door gaat hebben dat ik haar leuk vindt maar in heb zoon gevoel van niet maar soms weer wel net zoals vanmiddag pakte ze men arm en deed het om haar heen Is dat een teken dat ze mij ook leuk vindt of niet. Voor ik het weet sta ik al bijna 5 minuten voor me uit te staren. Oké ik moet het haar zeggen als we in Disneyland zijn. Alleen een ding vindt ik niet zo leuk en dat is dat ik vliegangst heb waarvoor geen idee maar ik vindt het nou eenmaal eng als ik nicoline erover hoor praten maakt me dat blij het verbaast me hoeveel ze over vliegtuigen weet.
JE LEEST
Ik wil jou en niemand anders.
FanfictionWat nou als de liefde die je voelt die je niet kan hebben toch ineens de macht over je neemt en over iedereen. Dit boek gaat over nicoline en Andy Is een keer iets anders dan Koen en tineke. En dit is allemaal verzonnen want ik weet dat liandra (...