8

56 3 2
                                    

Pov andy

~ 2 weken later ~

Nicoline was de afgelopen 2 weken alleen maar op het nieuws te zien iedereen was verbaast dat zij het was en ik ben ook nog steeds een beetje verbaast maar stiekem ook best trots op der vandaag heb ik haar eindelijk kunnen overhalen om mee naar een feestje te gaan nou ja feestje ze denk dat het een feestje is maar stiekem is het een verassing feestje voor haar. we hebben met de cast en crew iets georganiseerd. We hadden een mega zaal kunnen huren we hadden hier en daar wat taken verdeeld ik kreeg natuurlijk weer de grootste taak Nicoline hier krijgen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan.

Pov nicoline
"Wat moet ik aan" vraag ik aan Ianthe via de telefoon. "Doe gewoon een simpele jeans aan met een leuke trui ofzo gewoon makkelijk niet te chick. "Hij zegt dat ik me leuk moet kleden." "Andy zegt zo veel." Ik grinnik en pak een simpele spijker jeans en een leuke trui. "Is dit prima" vraag ik en hou men kleren omhoog. "Ja waarom niet." Ik kleed me om en doe wat mascara op. "Hey Nicolientje waar zit je" gilt andy ineens. Ik schrik en loop de trap af. "Hoe de fuck kom jij in mijn huis." "Ik heb de sleutel weet je nog voor als er iets gebeurd ofzo." En die heb je gewoon aan jou sleutelbos zitten" zeg ik en wijs naar de bos met sleutels in zijn hand. "Meschien" zegt hij en hij gooit het op het kastje wat ik heb staan. "Kom" zegt hij en trekt me de trap af. ''klaar voor.'' ''ik heb er totaal geen zin in maar.'' ''maar je gaat het enorm leuk vinden geloof mij.'' ik trek men schoenen aan en pak men spullen. ''ga nou eens weg je staat de hele tijd in de weg ga iets doen met je leven man'' zeg ik lachend. ''nou sorry hoor'' zegt hij. ik doe de deur achter me dicht en doe hem op slot. ik stap in bij hem en we rijden naar een club dacht ik. ''wat doen we hierzo we gingen toch naar de stad naar een club.'' ''ja moet effe nog iets ophalen loop je mee.'' ''oke als het moet. ik loop met andy mee naar binnen en voor dat we een deur in gaan krijg ik een blinddoek om. ''ik wis dat hier iets achter zat.'' ''sorry nico maar toch geen sorry.'' we lopen een deur door en ik word ergens gedropt. ''15 seconden wachten'' zegt hij en ik hoor dat hij weg gaat. ''10, 11, 12, 13, 14, 15.''ik doe de blinddoek af en kijk om mee heen. niemand het enige wat ik zie is dat er een envelop voor me ligt. ik pak hem op en open hem.

lieve lieve nicoline

ja daar sta je dan in het donker ergens in een gebouw wij zitten ergens in belgie maar jij weet niet waar. het enige is dat er buiten een auto klaar staat en daar ligt een modiel in waar je niks aan heb maar die moet je overal mee naartoe nemen zodat wij zien waar jij bent. de eerste locatie waar je heen moet gaan is de plek waar jij andy voor het eerst ontmoeten kijken of jij dat nog weet.

ik loop het gebouw uit en zie men auto staan. ''what the fuck doet men auto hier.'' ik kijk in men tasje die ik mee had maar tot men verbazing heb ik hem niet meer om. tuurlijk die heb ik in de auto van andy laten liggen.  ik loop naar men auto en start hem. ik rij naar de autditie plek waar ik auditie heb gedaan en waar ik ook andy voor de aller eerste keer ontmoeten toen ik daar aan kwam stapte ik uit en zag Ianthe staan. ''hoi'' zeg ik maar krijg geen reactie terug. ''oke dan niet.'' ik pak de envelop aan en maak hem open.

beste nico

je kent me beter dan ik dacht. de volgende plek waar je heen moet gaan is de plek waar henny altijd te vinden is. er is er maar 1 in dit dorpje en ja je bent gedropt buiten antwerpen en brussel.

ik kijk naar Ianthe en draai me om. Ik stap in en rij naar de sportschool. Inplaats van dat er iemand staat zie ik de envelop op de grond liggen.

Oke Oke Oke we stoppen met je te pesten Maar waar moet je nu heen dat is de vraag.

Zonder dat in het door heb staat er iemand achter me. "Is het Leuk." Ik draai me om en zie men zus staan. "Anouk ik schrik me rot man." "Sorry nicoline kom je mee we gaan wat leuks doen." "Oké maar eerst wil ik weten waar, ik vertrouw dit niet meer." "Vertrouw me we gaan naar iets leuks." "Okee het was wel een kleine speurtocht maar toch leuk." "Mooizo schrok je niet toen Andy daar heen reed." "Ik vond het al zo raar." "Trouwens hoe ben je hier gekomen." "Ianthe had me hier afgezet." "Sorry Nico maar we moeten dit wel doen" zegt ze als we er zijn en een blinddoek voor men gezicht houd." "Niet weer hè." "Nee nee dit is gewoon voor de spanning." "Oke." We stappen de auto uit en ze doet de blinddoek om. "We zijn binnen" zegt ze. "Eindelijk." Ik hoor hier en daar wat gegrinnik. Ik doe men blinddoek af en zie heel de crew + de cast staan. "1 ding ik haat jullie het kutste wat je bij mij kan doen is me droppen in de middle of nowhere." "Het was Kendall zijn idee" zegt manoe. Ik begon te lachen. "Maar maar maar er is wel 1 positief dingetje." "En dat is vroeg ik nieuwsgierig." "Je hebt gewonnen." "Jaaa." "Kom we maken het gezellig" zegt Ianthe. Iedereen stemde daar mee in iedereen ging wat drinken halen of dansen want ze hadden de muziek aan gezet. Ik zie in men ooghoek dat Andy lachend op me af komt lopen. "Wat haat ik jou zeg mega." "Sorry nicoline kijk hier je tasje." "Dankje die was ik al kwijt" zeg ik en pak het van hem aan. We feeste wat en rond 12 uur snachts stapte ik men huis binnen moe maar voldaan gooi ik men spullen op de keuken tafel doe men schoenen uit geef Lolly en pippa wat aandacht en ga naar boven. Douche me en ga naar bed. Binnen enkele minuten lig ik te slapen.

Ik wil jou en niemand anders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu