Pov Andy
Daar liep ik dan in het ziekenhuis samen met Ilse. Ilse had kendall al op de hoogte gebracht. En hij zorgde ervoor dat alles werd geregeld wat geregeld moest worden. Ik liep de kamer binnen en daar lach ze nog steeds in slaap. Er was verteld dat ze onder narcose is gebracht omdat ze best veel pijn had. Ik keek Ilse aan en we zijn maar op een stoel naast haar bed gaan zitten. Ongeveer 10 minuten later moest Ilse weg omdat ze een afspraak had dus bleef ik alleen met nicoline achter. Niet dat ik het heel erg vind maar.
Ongeveer zoon 20 minuten later werd ze wakker. "Hey gaat het een beetje met je" vroeg ik. "Mwa het gaat wel heb alleen beetje veel pijn aan men pols." "Oké maar de volgende keer als er iets ga je niet meer rijden" om die woorden moest ze lachen. "Sorry." Zei ze stil. "Jij moet geen sorry zeggen ik heb me als een klootzak gedragen." "Dat is niet waar." "Oh echt wel geloof mij maar" zeg ik. "Oké maar nee ik had gewoon niet zo boos moeten doen ik had gewoon normaal tegen je moeten doen maar je snapt toch wel dat als je zin had in de opnames vandaag en je maar staat te wachten tot diegene eindelijk komt en dan komt ie niet." "Sorry ik had gister avond enorme ruzie met tine." "Over mij zekker" vroeg ze stil. Ik knikte. Het werd stil enorm stil maar de stilte werd verbroken door de dokter die binnen kwam hij vertelde dat nicoline al naar huis mocht en dat ze de komende dagen rustig aan moet doen dus geen opnames voor haar.
Pov nicoline
Andy had Tine gebeld om te vragen of ze hun kon ophalen en dat deed ze. Ik had in het ziekenhuis toen ik nog in bed lach een post op insta gezet want de fans zouden zich straks gaan afvragen waarom Andy in de aflevering zit en ik niet. In de auto opende ik men insta en kreeg gelijk 20 meldingen van verhalen waar ik getagt ben. 1 voor 1 bekeek ik ze en bij elke post stond er wel sterkte of beterschap en sommige hadden een verhaaltje erbij gezet. alles bekijken werd me te veel voor nu dan. ''we zijn er'' hoor ik tine zeggen. ik knik en stap de auto uit. ''dankje'' zeg ik wat verdrietig en dankbaar. ''graag gedaan als er iets is je weet me te vinden.'' ''komt goed'' zeg ik lachend. ik loop naar mijn huis toe en doe de deur open het eerste wat te voorschijn komt als ik de deur open is een brief. ik doe men deur achter me dicht en open de envelop.beste nicoline hummel
we hebben u auto naar dit bedrijf gebracht. hopelijk gaat alles goed met u. als u deze brief mee neemt als u uw auto gaat ophalen dan weten ze dat u het bent hun hebben ook de sleutel van uw auto en alle spullen die erin liggen die blijven ook liggen.
van uw wijk agent wim knol
ik kijk in de envelop en er zit een kaartje bij. met een diepe zucht leg ik de brief op het kastje in de gang en ga naar de woonkamer lollie en pipa kwamen gelijk op me afgerend. ik wou op de bank gaan zitten maar het duurde geen 5 minuten voor de deurbel ging. ''ik kan niet eens 2 seconden op de bank zitten.'' als ik open doe zie ik men moeder voor de deur staan. ''lieve schat gaat alles goed met je.'' ze gaf me gelijk een dikke knuffel ik had moeite om te blijven staan. ik kijk richting het huis van andy en zie hem lachend naar me kijken. ''mam alsjeblieft.'' ''sorry mag ik binnen komen.'' ''dat hoeft niet meer je bent al binnen maar hoe weet je dat ik een ongeluk heb gehad.'' ''nieuws niet gelezen nicoline.'' ''mam het nieuws boeit me niet staan toch alleen maar negatieve dingen op.'' ze hield haar telefoon voor me neus toen we eindelijk in de keuken stonden.
''actrice nicoline hummel heeft een ongeluk gehad."
vanmiddag rond 13:00 heeft buurtpolitie actrice nicoline hummel een ongeluk gehad verteld ze in haar story op instagram. ''nicoline en ik waren aan het bellen nog voor ze ging rijden en ze zij nog tegen me dat ze wou ophangen omdat ze naar huis ging rijden van een opname dag maar wij zouden nicoline en ilse niet zijn als we niet door blijven praten en ineens was de verbinding verbroken'' verteld ilse. hoe het nu met nicoline gaat weten we niet het enige wat we weten is dat ze de komende afleveringen niet zou verschijnen hoe lang dat gaat duren weten ze zelf ook niet.''
''moeten ze tegenwoordig alles in het nieuws zetten.'' ''weet ik echt niet maar je kan in iedergeval je fans laten weten dat je oke bent.'' ''meer dan oke'' zeg ik zelfverzekerd. ''bijna oke'' zegt men moeder. ''mam kom op het enige wat ik heb is rugpijn en een pols dat zwaar gebroken is.'' ''dus jij denkt dat je gelijk weer de set van de buurtpolitie op kan waar je moet rennen en telkens weer opnieuw en opnieuw en opnieuw een take over moet doen.'' ''een zaak op kantoor waarbij je niet hoefd te lopen.'' ''leuk voor andy de hele tijd met een zeurende nicoline.'' ''ho ho wacht tineke zeurt echt niet aan koen zijn hoofd eerder andersom.'' ''jaja maar als hoofdinspecteur tineke schillebeeckx het beter weet veel sucses.'' ''dank u wel inspecteur hummel'' zeg ik lachend. we praten nog wat voor men moeder weer naar huis gaat. ik ga nog wat achter insta zitten en krijg weer een enome glimlach van fans. als ik net een edite aan het bekijken ben van een acc zie ik een berichtje uit de groeps app van de crew komt we hebben een groeps app met iedereen met de crew zelf en met de cast dus andy, ianthe, ilse, manoe, tom, henny, dorien, lisa, eric, johan, willy, liandra, dempsey, mathias, en heel de bubs om het zo maar te zeggen.
kendall: hey nicoline gaat het weer een beetje met je ?
ik : heyyy mwa het gaat weer moet rustig aan doen heb veel pijn aan men pols en aan men rug dus moet waarschijnlijk fysio gaan krijgen.
ianthe: wat is er dan gebeurd:
ilse: nieuws niet gelezen ianthe.
ianthe: zie ik eruit of ik 50 ben.
andy: meschien.
ianthe: peelman ik krijg u nog wel.
ik : ik heb een ongeluk gehad toen ik opweg naar huis. Er waren 2 auto's voor me op elkaar geknald en ik knalde met hoge snelheid daar weer boven op. ben denk ik wel ongeveer 3 uur licht bewusteloos geweest ik kon wel horen wat er gebeurde maar dat ging erin en er uit om zo maar effe te noemen. ik voelde men pols niet meer en men rug deed enorm veel pijn. gelukkig was tine zo lief om me op te komen halen toen ik naar huis mocht. maar heb gelukkig wel weer gevoel in men pols maar doet nog steeds enorm pijn.
mathias: dus geen tineke in de buurtpolitie de komende tijd.
ik : ik denk dat ik niet mag komen van kendall
Mathias: ahh jammer maar is goed beterschap 😭🤪
manoe: beterschap meis.
liandra: ohh lekker beterschap van mij en camille ben bij de opnamens van like me dus vandaar ;)
ik : alvast enorm bedankt aan iedereen.
kendall: nee jij komt zekker niet zorg jij eerst maar dat je beter word dan kijk ik wel of je mag komen.
ik : ja chef.
eric: beterschap nico.
willy: beterschap.
Ik legde men telefoon naast me neer en ging ging veder met film kijken.
JE LEEST
Ik wil jou en niemand anders.
FanfictionWat nou als de liefde die je voelt die je niet kan hebben toch ineens de macht over je neemt en over iedereen. Dit boek gaat over nicoline en Andy Is een keer iets anders dan Koen en tineke. En dit is allemaal verzonnen want ik weet dat liandra (...