Pov nicoline
Ik word wekker met barstende hoofdpijn. Ik stap al bijna half dronken men bed uit ik kan mezelf tegen de kast tegen houden of ik was gevallen. Ik loop in men pyama naar beneden. Als ik bij het aanrecht stond zag ik dat Andy druk bezig was in de keuken. Ik belde kendal op om te vertellen dat ik ziek was hij zorgde ervoor dat alles word geregeld dus als ik ziek was zorgde hij dat er vervanging kwam of dat het script en op namens werden veranderd. "Word maar snel weer beter nicoline." "Komt goed kendal." Hij hing op en ik liep naar de bank waar ik mezelf liet in ploffen en zette de tv aan. Zoals ik al dacht 2 uur later kreeg ik een app je van Andy.(A) "Beterschaps pakket nodig?."
(N) "Haha nee hoor Dankje ik vermaak me wel."
(A) "Zekker geen boodschappen ofzo iets nodig."
(N)"Nee nee nee dat heb ik niet nodig ik heb genoeg in huis."
(A) "Prima zorg jij er maar voor dat je snel beter word."
(N) "Jaja doei Andy zeurpiet."
(A) "Inspecteur Koen beatens staat tot u dienst."
(N) "fijn voor jou."
(A) "ik kom straks Meschien effe langs."
(N) "gij zijt echt niet te doen maar nee je komt niet."Hij reageerde niet meer. Al lachend legde ik men telefoon op de tafel en zette een andere zender op er was niks leuks dus zette ik hem op vtm go Meschien kwam daar nog iets leuks op. Maar dat heb ik niet gezien want ik viel in slaap.
Pov andy
Ik vond het maar niks dat nicoline er niet was Ik miste haar Haar lach haar praat der Nederlandse zinnen die ze soms zei. Ik had vandaag een opname dag met liandra ze hadden het scrips iets veranderd waardoor we toch opnamens konden maken.ongeveer zoon 2 uur later was het eindelijk gedaan voor vandaag. Ik liep met men autosleutels in de ene hand met men telefoon in men andere hand naar mijn auto. Ik had tine al geappt dat ik wat later thuis zou zijn maar ik kreeg al een oh terug maar goed. Ik ree naar huis toe waar ik men auto parkeerde en In plaats van naar mijn eigen huis ging ging ik naar nicoline.
Al slapend deed ze de deur open. "Ik had dit kunnen verwachten" zei ze terwijl ze terug naar de woonkamer liep. Ik lachte en ging naar binnen ik trapte men schoenen uit en gooide men autosleutels op het kastje wat ze in de gang had staan. Toen ik de woonkamer in liep lag ze weer op de bank. "Aah je bent naar ons aan het kijken." "Wat" vroeg ze niet begrijpend. Ik wees naar de tv. "Oh Uhm zie het nu pas eigelijk." "In slaap gevallen." "Denk het ja" zegt ze. "Zijn we dan zo saai." "Nee als het aan de fans ligt niet nee." "Wil je ook wat drinken" vraag ik. "Water" zegt ze met een schattige glimlach. "Ik kan niet eens drinken inschenken voor iemand dit is echt te erg." "Nico daar kan jij ook niks aan doen." "Ja dat weet ik maar het voelt niet goed." Ik glimlachte maar en liep naar de keuken. Schonk drinken in en gaf het later aan nicoline. "Dankje." "Graag gedaan mevrouw schillebeeckx." We zaten op de bank wat tv te kijken toen er live op vtm go wittekerke kwam. "Uhm oké volgende" zei ze terwijl ze de tv snel op een andere zender zette. Ik keek haar lachend aan maar die lach verdween toen ik een app je kreeg. "Tine" vroeg nicoline. Ik knikte. "Ga maar ze wacht." "Ik wil hier blijven." "Is ze niet gezellig of." "Jawel maar." Het werd stil in de woonkamer. "Maar wat" vroeg ze. "Ik weet niet of ik nog van Tine hou." "Wat zeg je.... Je houd van haar dat zie ik zelf ook." "Ik zie Tine amper eigelijk ik ben of bij de buurtpolitie aan het opnemen of ik heb weer opnamens voor een ander programma." "Ja en dan wil je scheiden of wat." "Weet niet." "Ik weet het wel je gaat nu naar huis en je gaat er maar eens goed over na denken" zei ze. "Ja chef" antwoorde ik maar en liep naar de gang waar ik men schoenen aan deed men sleutels pakte en naar huis liep.
"Hey Schatz, wie war dein Tag und wie sagt dir Nicoline, dass sie krank ist?" (Hé schat, hoe was je dag en hoe is het met nicoline je vertelde dat ze ziek was?) vroeg ze toen ik binnen kwam. I know I know tine is van Duitse afkomst ze kan Vlaams maar ze praat liever haar eigen taal. "es lief gut, aber alles musste wieder geändert werden und Nicoline geht es gut." (het ging goed maar alles moest weer veranderd worden en Nicoline is in orde.) "Gut." (Mooizo) nog zonder iets te zeggen ging ik op de bank zitten. Heeft nicoline dan toch gelijk. Ik liet het maar voor wat het was en ging maar tv kijken. Tine kwam later met een bord macaroni aan lopen en samen aten we het op en hebben we wat tv gekeken.
Pov nicoline
Wat dacht Andy niet ik wis dat Andy soms wel wat stomme praat had maar dit. Stiekem zag ik dat hij iets in me zag wat hij niet in Tine zag maar ik wil niet dat hij Tine bedreigd met mij dat ga ik mezelf nooit meer vergeven. Tine en ik waren de beste vriendinnen we kunnen goed opschieten met elkaar. Met een zucht liet ik me om bed vallen en viel ik na 2 minuten in slaap.____________________________________
Dit beter ??? @zainaswift
JE LEEST
Ik wil jou en niemand anders.
FanfictionWat nou als de liefde die je voelt die je niet kan hebben toch ineens de macht over je neemt en over iedereen. Dit boek gaat over nicoline en Andy Is een keer iets anders dan Koen en tineke. En dit is allemaal verzonnen want ik weet dat liandra (...