15

39 2 2
                                    

Pov andy.

Zo zacht mogelijk stap ik het bed uit en kleed me om naar men uniform ik moet vandaag weer werken ik heb er wel zin in maar ook weer niet. Beneden zeg ik Pippa en lollie gedag. Voor ik het huis uitga pak ik pen en papier uit de printer

Lieve schat
Ik ben werken
Zie je vanavond weer
Ik hou van je
Zie je straks.
Xxx Andy.

Ik leg het papiertje op het aanrecht en pak een roos uit de vaas die nicoline op de tafel heeft staan en leg die erbij. Ik pak men spullen en ga naar mijn eigen huis waar ik Barry eten geef en zelf ook ontbijten. Na het eten pak ik Barry en neem hem mee naar het commissariaat. "Goeiemorgen chef." "Goeiemorgen Andy je werkt vandaag met merel." "Chef luister ik en merel kunnen het niet zo goed samen vinden er komen telkens discussie en ze knuffelt de hele tijd met Barry u weet dat dat niet mag." "Andy geen gezeur je gaat met merel." "Chef plzz zet me dan solo vandaag alsjeblieft" smeek ik hem bijna. "Nee nee nee je werkt met merel ze zit te wachten op je." Ik zucht en loop naar haar toe. "Goeiemorgen" zegt ze. "Goeiemorgen merel zullen we gaan kunnen we nog wel effe langs men huis ben wat vergeten bij men vriendin." "Is helemaal goed." We stappen in en rijden naar men huis het is inmiddels al 10 uur en nicoline moet inmiddels wel al wakker zijn. als we aankomen zit alles nog dicht. "Vreemd." "Wat is er Andy." "Niks ze had al wakker moeten zijn." "Meschien moe." "Ja dat kan wel ik ga wat halen ben zo terug." Ze knikt en ik stap de auto uit als ik het huis instap loop ik naar de keuken en zie dat het briefje er nog steeds ligt en de roos op dezelfde plek ik loop naar boven en doe de slaapkamer deur open. "Nicoline wat is er waarom lig je nog in bed." "Ik kom niet meer uit bed." "Waarom niet." "Andy laat me met rust." "Nee ik ga jou niet met rust laten voor ik weet wat er is." Ze staat op en loopt de badkamer in. Na 5 minuten komt ze omgekleed de badkamer uit. "Wat doe je hier nog." "Wat wil je wat is er." "Ik wil niet ik wil dat je weg gaat" zegt ze. "KUT ZOOI ROT OP" schreeuwt ze en gooit haar telefoon richting mij. "Nu ben ik er klaar mee ik pak haar hand en leg die op der rug. "Jij gaat eerst vertellen wat er is." Ze zegt niks en kijkt naar der modiel die afgaat. Ik loop er naar toe en kijk naar het berichtje. "Wie is dit." "Nicoline wie is dit." "Weet ik niet diegene appt me al sinds gister." "Je wordt gestalkt." "Ik denk het." "Vanavond praten we hier veder over ik kwam alleen voor de halsband van Barry" zeg ik en maak haar los. "Sorry." "Is niet erg" zeg ik en geef haar een kus. Ik wil weg lopen maar ze pakt me vast en zoent me. "Schat ik moet veder." "Oke hou van jou." Ik glimlach en ga naar buiten ik leg de halsband van Barry in de kofferbak en stap achter het stuur. "Alles oké." "Ja hoor ze lag nog te slapen." "Aah Oke." We reden wat rond en na 6 uur in de auto gezeten te hebben gingen we terug naar het commissariaat. "Wil je wat drinken vanavond met mij ik trakteer." "Nee sorry ik moet naar huis toe." "Is die nicoline dan zo belangrijk voor je." "Uhm ja ze is men vriendin." "Oke wat jij wilt morgen dan." "Morgen hoef ik niet te werken ben vrij." "Daarom juist kom op Andy." "Nee sorry ik heb er geen zin in." "Dan toch niet hè Barry" ze aait Barry nou ja aait ze duwd en slaat een beetje op zen kop. Na 2 tellen was Barry het zat en begin te bijten. "Hou die kut hond van je intoom." "Hij heeft zen schild om dan mag je hem niet aaien dat weet je heel goed alleen ik mag dat." "Kut hond." Ik Nergeer haar en loop het commissariaat uit om Barry in de auto te doen. Als ik dat heb gedaan loop ik naar binnen en pak men spullen. "Andy Peelman men kantoor nu" hoor ik achter me. Ik zucht en loop het kantoor in. "Wat is dit vindt je dit normaal Barry mag geen dienst meer draaien hier." "Wat waarom niet." "Hij beet merel." "Ja tuurlijk hij heeft zen schild om en hij was het zat dat merel hem op zen kop slaat telkens." "Barry is hier niet meer welkom." "Als Barry hier niet meer welkom ben ben ik hier weg." "Prima." Ik loop kwaad het kantoor uit en zie merel lachend staan. Ik pak men spullen en loop langs merel. "Je hebt je zin" zeg ik en loop naar men auto. "Onderweg naar huis kan ik het niet laten er stroomt een traan over men wang en woede giert door men lichaam. Thuis aangekomen gooi ik de deur met een klap dicht. "Andy alles goed" hoor ik Nicoline zeggen. "Ik haat men leven ik haat het." "Andy rustig." Ze geeft me een knuffel en ik doe men armen om haar heen. "Ik ben het zat" zeg ik. "Wat is er schat" vraagt ze rustig. "Barry mag geen diensten meer draaien." "Wat waarom." "Omdat Barry merel heeft gebeten omdat zij op zen hoofd tikten en ze kan hem niet eens normaal aaien hij had zen schild om en iedereen weet dat je hem dan niet mag aaien Barry kom eens hier dan haal ik eerst dat schild van je af voordat je Nico gaat bijten." "Mij bijt hij niet zomaar hoor" zegt ze en aait Barry hij doet niks en wil juist geknuffeld worden. "Ja maar jij bent nicoline schat." "Wie heeft dit gedaan." "Merel." "Schat het komt goed." "Ik moet effe rust hebben." "Wil je rust of wil je met mij zijn als je alleen wilt zijn vindt ik het prima schat." "Met jou zijn." Ik haal de hals van Barry af We staan nog steeds in de gang en ik sta te prutsen met men schoenen met een zucht gooi ik men schoenen uit. "An het komt goed desnoods ga ik met..." "nee dat lukt je niet en laat het maar gaan ik zoek wel een ander korps ofzo." "Laat eerst alles effe zakken ik heb macaroni en een film avond geplant staan dus." "Met wie Ken ik die iemand." "Ja die ken jij." "Oké" zeg ik lachend en ga met haar de woonkamer binnen we eten en gaan film kijken tot het tijd was om te slapen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 18, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ik wil jou en niemand anders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu