Pov nicoline
Ik loop met men koffer men beste vriend en met een grote glimlach op het vliegveld van Rotterdam. We zijn via Rotterdam gegaan omdat Andy het fijn vondt als iemand van ons 2 weet hoe we moeten lopen of hoe we bij de gate komen. "Jij hebt er echt zin in hé." "Jaaa sorry Ben wat enthousiast." "Alleen Nico er is 1 ding" zeg ik lachend en nerveus." "Wat is er." "Ik heb vliegangst." Ze kijkt me verbaast aan. "Heb jij vliegangst." Ik knik. "Ach jo er kan niks gebeuren en als je goed op de flight safety let dan komt het wel goed." "Okay." We checken ons in en lopen door naar de douane. We lopen wat rond en gaan wat winkeltjes meeste winkeltjes zijn van die typische souvenier winkeltjes. Na een uurtje rond neuzen zijn we naar de gate gelopen. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten merkte ik aan Koen dat hij niet echt op zijn gemak was. Toen we bij de gate wegreden pakte ik zen hand vast hij keek me met een kleine glimlach aan. Ik keek naar buiten met een grote glimlach. Toen we begonnen te rijden maakte ik me toch een beetje klaar voor het opstijgen het blijft gaaf maar toch een beetje spannend met men hoofd tegen de leuning en ondertussen naar buiten kijken moest het wel goed komen toch. Als we de lucht in gaan zie ik de wereld kleiner worden. Het blijft zo gaaf. Toen we eindelijk in de lucht zaten merkte ik dat hij wat meer op zen gemak was. Ik doe men oortjes in en luister naar wat muziek je hoort het niet heel goed vanwege de herry van de motoren maar dat vindt ik niet heel erg. Inmiddels ligt Andy tegen mij aan naast hem zit niemand dus hij kan een beetje onderuit zitten. Ik merk dat hij het nog steeds een beetje spannend vindt. Maar hoe die nu ligt is te schattig. "Willen jullie iets drinken" vraagt de stuwardess. "Doe maar water." "Wilt u er een bekertje bij." "Nee dank u." Ze geeft de fles water en ik zet het op het tafeltje. "Schat wil jij nog wat." "Doe ook maar een watertje." "Oké dat wordt dan 4 euro." Ik betaalde voor het drinken en Andy legde zich weer neer. Ik kan het niet meer aan hij is zo lief en ben hem zo dankbaar voor alles en ik kan het niet meer aan. Ik zet men vinger onder zijn kin en duw het zachtjes omhoog. "Schat men spelletje." Ik grinnik en hij kijkt me aan Ik druk men lippen op de zijne. Ik voel aan zijn ademhaling dat er een soort opwinding door zijn lichaam gaat. "Stelt dit je meer op je gemak." "Weet ik niet probeer nog eens" zegt hij met een kleine lach. Ik lach en zoen hem maar onze zoen wordt verstoord door de piloot die omroept: "Beste passagiers zoals jullie Meschien al door hadden zijn we met de daling begonnen we landen om 5 voor 3 in de middag het is in Parijs 21 graden het is licht bewolkt en over ongeveer 30 minuten hopen we te landen in Parijs alvast enorm bedankt dat u heeft gekozen voor Transavia en een fijn verblijf." Ik kijk Andy aan en hij schiet in de lach. ''Wat ben je aan het luisteren'' vraagt hij aan me. ''As it was van Harry styles.'' ''Leuk.'' Ik knik. Toen we eindelijk geland waren en het vliegtuig mochten verlaten haalde we de koffers op bij de bagageband en gingen met een taxi naar het hotel waar we verbleven. ''Wow'' zeg ik als we in onze hotelkamer aankomen.'' Wat is er.'' ''We kijken recht over Disneyland uit.'' ''logies we zitten ook in een Disney hotel.'' Ik draai me om en loop naar hem toe.'' ''Jij bent echt blij hè'' zegt hij. ''Meschien'' zeg ik. Hij glimlacht en zoent me. ''Ik hou van je'' zeg ik. ''Ik ook van jou zullen we gaan eten het is al 6 uur.'' ''Eten eten kan jij nou alleen denken aan eten.'' ''En dat zeg uitgerekend jij die alleen maar zit te zeuren in de taxi.'' Een schijnheilige lach verschijnt om men gezicht. ''Wis je dat we blijkbaar ook een bubbelbad hier op het balkon hebben'' zegt hij. ''Serieus.'' Hij knikt. ''Cool.'' We gaan het hotel uit en zoeken een restaurant uit. Toen we klaar waren pakte we een taxi naar de beroemde Eiffeltoren. We maakte wat foto's liepen wat rond maar zijn uiteindelijk terug naar het hotel gegaan. In het hotel zaten we tv te kijken gelukkig hadden ze Disney+ en daar waren we heel blij mee. "Pff men moeder" zeg ik als men telefoon gaat. Ik neem op en loop naar het balkon. "Hey mam." "Het gaat niet goed met papa." "Wat is er." "Hij ligt in het ziekenhuis." "Gaat hij het nog halen." "Ik hoop het schat maar geniet ervan." "Ik weet niet of ik dat nog kan." "Schat echt wel maak plezier en geniet ervan dat je effe weg bent ookal is het maar 5 dagen." "Oké hou van u en van papa." "Hou ook van jou en ik hou je op de hoogte." Ik hang op en zucht. Ik leun tegen het muurtje van het balkon. "Alles oké." "Nee men vader het gaat als maar slechter we weten niet of hij het gaat halen." "Ik hoop het voor je." Ik zucht en hij geeft me een knuffel. Hij laat me los en loop naar het bubbelbad. "Wat ga je doen." "Jij bent duidelijk aan ontspanning toe." "Andy nee plzz doe dat niet." Hij luisterd niet en zet hem aan. Ik zucht en ga naar binnen waar ik op bed plof. Hij loopt naar binnen en blijft bij de deuropening staan. Ik til men hoofd op en kijk hem aan. "Kom." Hij pakt me hand en trek me omhoog. "Het komt wel goed geloof me." "Dat zeg je alleen om me gerust te stellen." Hij begint te lachen. "Ja maar wat moet ik anders zeggen het komt niet goed en je zoekt het maar uit." "Zou kunnen" zeg ik. Hij lacht en trekt me van bed af tegen hem aan. Hij kijkt me aan en zoent me.
JE LEEST
Ik wil jou en niemand anders.
FanfictionWat nou als de liefde die je voelt die je niet kan hebben toch ineens de macht over je neemt en over iedereen. Dit boek gaat over nicoline en Andy Is een keer iets anders dan Koen en tineke. En dit is allemaal verzonnen want ik weet dat liandra (...