Prológus

146 9 0
                                    

Üdvözlet! Köszi, hogy benéztél ide, remélem, tetszeni fog. Izgalmasnak szánom, remélem, sikerül is. :D Jó olvasást! És ha tetszik, hagyj nyomot magad után!;)

* * *

"But you're my everything."

* * *

- Miért csináltad ezt?

- Mert szükségem van rád.

- Tessék? - Döbbenten bámult rá. - Hogy mi van?

A fiúnak megremegett az ajka, és ijedten megnyalta a száját. - Szükségem van rád, Doyun. Nem tehetek róla. Egyszerűen csak... képtelen vagyok elviselni a tudatot, hogy ne legyél mellettem. Abba... - Szaggatottan vette a levegőt. - Abba belepusztulnék.

- Ne mondj ilyeneket - kérte a lány elhaló, fájdalmas hangon, és hátralépett egyet. Határozottnak akart látszani, holott egész testében reszketett attól, amiket a fiú mondott.

Nem gondolhatja komolyan. Ez is csak trükk. Csak játszik, mint mindig, de ez most minden határon túlment.

- Hagyd abba, Suga. Kérlek... Ez baromira nem vicces.

A fiú ekkor hirtelen egészen közel lépett hozzá, és a vállainál fogva megragadta, hogy csak rá tudjon nézni. Barna szemeit egyenesen a lány tekintetébe fúrta.

- Ki mondta, hogy viccelek, Doyun? - sziszegte, miközben felváltva nézett a lány szemeibe. Megfeszült az állkapcsa. - Ennyire még soha semmit nem gondoltam komolyan.

* * *

A történet egy évvel korábban kezdődött...

Szükségem van rádWhere stories live. Discover now