N

2K 100 8
                                    

Şarkı: Ella Eyre- Deeper (bölümü yazarken dinlediğim sevdicek)
Multi: Bizimkiler

Buna inanamıyordum. Onu ne kadar sevdiğimi görmüyor muydu? Nefesimi verdim. Gözyaşlarımı silip yavaşça Gizemlerin evinden çıktım. Saatimi tekrar kontrol ettim. Erencan'a her şeyi okulda açıklayacaktım. Köşedeki fırına girdim ve en sevdiğim poğaçadan aldım. Yolun geri kalanında poğaçamı mideye indirirken evin önüne geldim. Çantamı karıştırıp anahtarımı buldum. Herkes uyuyordu. Parmak uçlarımda yukarı çıkarken Hare ile karşılaştım. O uyuşuk kız nasıl uyanmıştı bu saate.

"Akşam o çocukla mı kaldın?" taşma noktam buydu.

"Lanet olası çocuk fikri de ne bokum böyle Gizemlerdeydim. Gizemlerde." Gözlerini şaşkınca açmış bana bakıyordu. Annemlerde kalkıp yanımıza geldiler.

"Hanne ne oluyor kızım?" kafamı iki yana salladım ve odama daldım. Her şey mahvolmuştu. Bir erkekle bir gece geçirdiğimi düşünüyorsa bir daha yüzüme bakmayacağı kesindi.

-Eren yemin ederim dün gece Gizemlerdeydim.-

-Seni sevdiğimi kaç kere söylemem gerek bana inanman için.-

-Sen evimizin ön kapısından üstünde lanet olası bir kırmızı kazak ve deri siyah ceketinle uyumlu siyah pantolonunla girdiğinden beri sana aşığım.-

Mesaj gelmedi. O beklediğim lanet mesaj gelmedi ama bir mesaj gelmişti.

Okulun kapısından bir aşüfteyle girdiğinde o mesaj bana gelmişti.

Ve bu mesaj da sanırım artık seni istemiyorumdu. Kıza ve Erencan'a bakabildiğim kadar kötü bakmaya başladım. O kadar ki kaşlarım birleşecekti. Hare beni dürttü.

"Bu kız de kim böyle?" Erencan'la aynı sınıfta olmasak bile aynı dönemdik ve o kızı herkes gibi tanıyordum. Beliz. Okulun sürtüğü... Büyük göğüsleri ve harika kalkık kıçı olan bir sürtük ve zayıf ve harika bir burunlu ve Tanırm kimi kandırıyorum o harika.

"Bir kız işte..." dedim ve oturduğum banktan kalkıp okulun içine sinirle ilerledim. Sırama gidip kafamı sıraya vurdum ve elim direk telefonuma gitti.

-Bu lanet olası bir ceza mı Yücel.- nefes verdim.

-Eğer öyleyse bu kalbimi otuz iki yerinden seri bir şekilde bıçaklamaya eş değerdi.-

-Tebrikler sadece bir arkadaşımda kaldım diye canımı okuman harika.-

Şaşırtıcı bir şekilde mesaj geldi.

-Her şeyi senin için yaptığımı düşündüren ne? Benim için önemli olduğunu mu sanıyorsun, bu sadece komik.-

-Ov. İşte bu acıttı. Cehenneme git Eren.- telefonu sıranın üstüne bıraktım ve gözlerimi dinlendirmeye başladım.

Kolumun dürtülmesiyle gözlerimi araladım. Lanet sınıf boşalmıştı ve benim dışımda kimse yoktum. Kafamı beni dürten kişiye çevirdiğimde mavileri beni esir aldı. Hala fazla nefes kesiciydi.

"Hala neden eve gitmedin?" sesi soğukluktan çok samimi çıkıyordu. Ki bu onun her zaman kullanığı bir ses tonu değildi.

"Okulun sıraları uyumak için tek favorim." Kıkırdadı ve ben ölüp tekrar dirildim.

"Ben de denemek istiyorum. Kaysana." Ona hortlak görmüş gibi baktım ve o bir daha kıkırdandı. Sirkelenip konuştum.

"Lanet sınıfına git. Orda oros-" parmaklarını dudaklarıma bastırdı ve beni harika poposuyla iterek kenara kaydırdı.

"Küfür senin gibi cici bir kıza hiç yakışmıyor Karsu. Soy adlarla hitap güzel fikirdi. İkinci olarak o kadar yorgunum ki sınıfa gidene kadar uyuya kalırım." Dudaklarımdan parmaklarını çektiğinde üşüdüm. Sadece parmaklarının değdiği yer yanıyordu ve vücudumun geri kalanı buz gibiydi. Kafasını sıraya bana dönük bir şekilde koyunca gözlerimi devirip kafamı diğer tarafa çevirdim. Güldü ve sıra hafifçe titreşti.

"Ve orospulardan çok Gizem adındaki arkadaşlarında kalan masum kızları seviyorum." Nefesim bir anda kesildi. Sevmek kelimesi onun ağzından ilahi bir sözmüş gibi çıkıyordu. Sinirle ona döndüm.

"Küfür size hiç yakışmıyor sayın Yücel." Çantamı sırtım okuma kitabım İlk Aşk'ı da elime alıp hızlı hareketlerle kapıya ilerledim ama kolumdan tutmasıyla beni göğsüne yaslaması bir oldu. Kalp atışları kulaklarımda yankılandı.

"Seni sevdiğimi kaç kere söylemem gerek bana inanman için." Atıldım.

"En az benim sana söylediğim kadar. Benim seni sevdiğim kadar." Yüzümü avuçlarının arasına aldı bana dokunmaya korkuyor bir hali vardı.

"Deneyeceğim Hanne senin hakkında her ince detayı ezberleyeceğim yemin ederim.Seni seviyorum Hanne en az senin kadar." Bugün benim sözlerimle beni vurma günüydü sanırım. Daha fazla onun mavilerine karşı koyamadım ve şefkatli kollarına kendimi bıraktım.

"Seni seviyorum Erencan." O eşsiz kıkırdamasını kafasını öne eğmeden gözlerimin en içine bakarak sarf etti.

"Ben de seni Darla. Ben de seni."

İşte yeni bölüm umarım seversiniz sevgiler

-İfşa olmuş yazarınız Darla.

TAKINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin