COPYRIGHT©2015. ALL RIGHTS RESERVED.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑ - Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
Ξάνθη, Μάρτιος 2012
Το ρολόι του τοίχου της είχε σπάσει τα νεύρα... τικ τακ... τικ τακ...αλλά τα λεπτά δεν περνούσαν με τίποτα... λες και οι λεπτοδείκτες είχαν κολλήσει σε μια άλλη εποχή... πιο ρομαντική... πιο ξέγνοιαστη... Η δική της ζωή δεν ήταν τόσο εύκολη... ζούσε μια καταπιεστική ζωή... μια ζωή μέσα στο μη... στο όχι... στο δεν... Συνένοχοι σε αυτόν τον παραλογισμό ήταν τόσο ο μεγάλος της αδερφός όσο και οι γονείς της, οι οποίοι σε κάθε αναστεναγμό της τρόμαζαν... ξεσήκωναν τον τόπο...ήταν το μωρό τους... η χαϊδεμένη τους κόρη αλλά η καημένη η Θεανώ πνιγόταν με αυτήν τη συμπεριφορά. Ο αδερφός της πήρε τηλέφωνο πριν από μερικές μέρες... της ζήτησε να τη συναντήσει για κάτι πολύ σοβαρό... Προφανώς είχε σκοπό να ξεκινήσει το ίδιο το κήρυγμα.. σαν ήξερε εκ των προτέρων σε τι θα αναφέρονταν... πρέπει να αναλάβεις τις ευθύνες σου... είσαι μια Τριανταφύλλου με ένα δυνατό όνομα στην καλή κοινωνία της Αθήνας και των νότιων προαστίων... αρκετά έκανες το κέφι σου... γύρνα σπίτι... έχεις έτοιμη δουλειά... αρκετά έπαιξες με τη ψυχολογία... δεν σου ταιριάζει αυτό το επάγγελμα όταν ο πατέρας έχει έτοιμη επιχείρηση για σένα... και άλλα παρόμοια σχόλια... τα οποία θα έβγαζαν την ίδια εκτός εαυτού... θα κατέληγε σε καυγά η συζήτηση και στο τέλος ο Μανώλης θα έφευγε το ίδιο άπραγος όπως τις άλλες φορές...
Η Θεανώ ήταν ευτυχισμένη στη μικρή επαρχιακή πόλη... ήταν χιλιόμετρα μακριά από τους γονείς της αλλά επιτέλους μετά από χρόνια όταν παρουσιάστηκε η θέση ψυχολόγου σε ένα κέντρο αποκατάστασης... ένα από τα μεγαλύτερα στα Βαλκάνια με έδρα τη Ξάνθη... έκανε αμέσως αίτηση... ήταν αρκετά τυχερή διότι οι υποψήφιοι ήταν ελάχιστοι... στη Ξάνθη άλλωστε φοιτούσαν οι φίλες της... ηλιακά ήταν πολύ κοντά κοντά στα 24 αλλά δε λέγανε να τελειώσουν με τη σχολή... διασκεύαζαν με τη φοιτητική ζωή και ήταν και οι δυο κακομαθημένες όπως και η ίδια άλλωστε... μόνο που εκείνη έθετε όρια... Εκείνη σπούδασε στην Αθήνα αφού ήταν αρκετά μικρή και αδύναμη σύμφωνα με τους γονείς της για να φοιτήσει σε κάποιο άλλο πανεπιστήμιο... η ασθένεια της... τα πολύωρα χειρουργεία... φυσικά αναγκάσαν τους γονείς της να συμπεριφέρονται ως παρανοϊκοί... με μπροστάρη τον Μανώλη... τον αδερφό της... ο οποίος είχε καθυστερήσει υπερβολικά και εκείνη έπρεπε σε μια ώρα να βρίσκεται στη δουλειά της...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Η Πεταλούδα της Σιωπής (Το Β' μέρος Μάρτιος 2017)
Любовные романыΗ χρυσαλλίδα βρίσκονταν καλά κρυμμένη ανάμεσα στα μεταξωτά νημάτια, περιμένοντας καρτερικά την άνοιξη και τη λύτρωση... η άνοιξη ήρθε πιο νωρίς τελικά και μια όμορφη πεταλούδα άνοιξε τα φτερά της μέσα σε ένα αχανές δάσος. Η διάρκεια ζωής της μικρή α...