h a r m a d i k

80 2 0
                                    

Megforgattam szemeim és csak nézelődtem kifelé..
Arra kaptam vissza a fejem hogy valaki írt. Ránéztem a telómra és a mögöttem ülő Luca voolt az. Tudtam hogy valami titkosat akart ezért fel sem olvastam hangosan.

_Luca_: kérj bocsánatot tőle...🙄
.Lizuus.: 🙄🙄🙄

-Dani..-sóhajtottam egyet..
-Igen?
-Bocsánat hogy bunkó voltam veled...
Dani nem válaszolt csak rám nézett és elmosolyodott..

5perc múlva oda is értünk a buli helyszínére,Domiékhoz.
-Sziasztook.-köszöntünk Lucával egyszerre.
Mindenki egyszerre köszönt nekünk.

Elkezdtünk elég durván inni.. Elakartam felejteni Danit és Alexet meg minden mást.
Eleinte Lucával ittam.. Majd csatlakozott Laci is.. Később Brunó is. Volt már bennem elég sok pia így tovább álltam. Leültem egy asztalhoz és egyedül ittam tovább... 2óra alatt új berúgtam hogy a világomat nem tudtam.
Kimentem a teraszra ahol Dani és Kevin ült.

-Sziasztok kisfiúúk..grr-alig tudtam beszélni..
-Én inkább most megyeek.-Jelentette ki Kevin.

Majdnem összeestem és Dani leültetett egy székre.
-Én hazaviszlek.
-Dehogy megyek haza..

Dani felkapott mint egy hercegnőt és Lucához vitt..

-Mit csináltál vele?!-ordított vele Luca
-Én semmit,leitta magát. Most hazaviszem.
-Csak csöngess be anyukája majd beviszi.
-Rendben.
Lucc elmondta a címem Dani betett az autójába becsatolt és átült a másik oldalra.
Lassan vezetett hazáig, hogy ne üssem be a fejem. Én végig aludtam, amikor megérkeztünk Dani kivett a kocsiból és az ajtó elé állított..

-Kérlek gyere be velem... nem akarok egyedül aludni..
-De Luca azt mondta csak tegyelek ki..
-Nem érdekel Luca gyere be.
Elővettem a kulcsom a táskámból és próbáltam betalálni a kulcslyukbaa.
5x próbálkoztam amikor Dani kivette a kezemből a kulcsot és kinyitotta ő..
Lassan a folyosó végére vezetett. Egyenesen a szobámba..

/Dani szemszöge\
-Csak nem hagyhatom utcai ruhában.
Szépen lassan levettem róla a ruhát a fehérneművel együtt..
Egy kicsit csodáltam majd ráadtam a pólóm. Nem turkálhatok a szekrényébe..
Lefektettem rendesen az ágyba betakartam én pedig a szőnyegre feküdtem.
-Daaanii- suttogta Liza
-Nem aludhatsz a földön,gyere mellém.-suttogta tovább..

Felpattantam és hozzábújtam.. Erre vártam amióta a hotelben voltunk..

/Liza szemszöge\

Ő hozzám bújt én még jobban hozzá.
A popsimat helyezgettem amikor megszólalt.
-Lizz.. evvel nem könnyíted meg a dolgom...
-Shhh,aludni akarok...

Másnap reggel nagy fejfájásra keltem és egy erős kéz ölelt körbe.. Megfordultam és láttam hogy Dani az.. Megpróbáltam kiszabadulni a kezei közül.. Nem sikerült.
-Danii.-szóltam neki.
-Hm?
-Elengednél?

Dani kioldozta a kezeit a csípőm körül én pedig felkeltem magamra néztem és láttam hogy Dani pólója van rajtam és nincs rajtam bugyi...
-Daaanii.
-Hmm?
-Mi volt köztünk este?
-Elöszőr is.. berúgtál én pedig hazahoztalak.. Beakartam csengetni hogy anyukàd kijöjjön érted de azt szeretted volna ha veled alszok...Gondoltam nem hagyhatlak utcai ruhába, főleg szoknyába és levettem rólad mindent. Feladtam rád a pólóm.. Meg kell jegyezni rajtad sokkal jobban áll.. Lefeküdtél betakartalak én pedig a földre mentem. Felhívtál az ágyra és hozzám bújtál.. a Popsidat helyezgetted... megmondom őszintén így nem volt egyszerű dolgom.. és elaludtunk.. Ennyi volt..
-Ohh.. sajnálom..-Szégyeltem el magam..
-Semmi baj hercegnő.-Simogattam meg az arcom..
Bepirultam és elfordultam.. a szememből kicseppent egy könnycsepp. Visszafordított Dani és letörölte az arcomról...
Ez után bementem a fürdőbe arcot mostam és lemostam a sminkem.. Visszamentem a szobába hogy felöltözzek. Dani még az ágyon feküdt.. a felső testét nem borította semmi.. Irányt válltoztattam és ráfeküdtem Dani mellkasára..
Éreztem ahogy megkönnyebbűlt és kifújta a levegőt. Elkezdte simogatni a hajam és a hátam.. a hideg is kirázott.
-Minden oké?-kérdezte aggódóan..
-Igen.. csak folytasd..

Negyed óra múlva belealudtam a cirógatásba. Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el de ismét felkeltem.. még mindig Danin aludtam, ez megkönyebbülés.. Nem hagyott itt..
Felnéztem az arcára és láttam hogy ő alszik..
- Barna herceeegem..
-Hogy mi? Nem hallottam jól..
-Tudom hogy hallottad..-mosolyogtam rá.
-Jóónaaa.. igen mit szeretnél?
-Felkéne kelni lasssan.. ma nálam van a kosár meccs nézés..

Végig simította utoljára a hajamon a kezét és felkeltem a testéről. Ő az ágyban maradt és nézett...
A szekrényemhez sétáltam. Kidobtam az ágyra pár ruha darabot... Amilyen lassan csak lehetett olyan lassan vettem le a pólóját és mélyen megszagoltam..
Leraktam az ágyra és felhúztam a fehérneműimet természetesen amilyen lassan lehetett egyel lassabban..

-Dani becsatolnád a melltartóm?
Megfordultam és a kezeivel a vállamtól egészen a csatig simította a puha kezével.. Meg sem kell említenem mennyire libabőrös lettem..
-Tessék..
-Köszönöm.
Megfordultam és lehajoltam és a combjaira támaszkodtam.. Dani csak bámúlt.. Megböktem az orrát és visszamentem a ruháimhoz.. Vagy inkább mentem volna.. Ha Dani nem húz vissza. Egyenesen az ölébe csapodtam.. Még mindig csak fehérnemű volt rajtam..
-Csak annyit akarok kérdezni hogy nem akarsz gyorsabban öltözni?
-Miért?
-2 okból.. 1. Mindjárt itt vannak a barátaid.. 2. Kínzoool.. vagy is a kígyómat..-nézett lefelé Dani.
Én csak elnevettem magam és a pólómat fogtam meg.. felhúztam és utána minden ruhadarabot..
Lefeküdtem az ágyra és fölém mászott Dani... a homlokunk már összeért.. Mégsem történt semmi..
Felkelt az ágyról és felhúzta a pulcsiját..

-Tényleg Dani, te nem csatlakozol kosár meccset nézni?-kérdeztem boci szemekkel..
-Hívhatod a barátaidat is.-Tettem hozzá.
-Jó legyen.

Repdestem az örömtől. Kimentünk a konyhába és csináltam Daninak reggelit.

-Egyél belőle te iis.-mondta boci szemekkel..
-Csak akkor ha megetetsz.

Beleültetett az ölébe és a villájával adta a palacsinta falatokat..
Amikor adta a falatot. Pont Luca rontott be..

-Megj....Mi történik itt?-nézett pimaszan..
-Semmi, csak eszünk.-vágta rá Dani.
-Egy villával? Úgy hogy Lizz az öledben ül? Nézett még pervezebbűl.
-Mi történt itt az éjszakaa?-Tette hozzá.
-Semmi,alváson kívűl.-mondtam tök nyugodtan.
-Jóna.. csak csesztetlek titeket.. De ha nem akarod hogy így az ölébe ülve lássanak akkor pattanj fel mert nagyjából 2 perc és itt vannak.-mondta rám nézve..

Felkeltem és letelepedtünk a kanapéra mind annyian. Csengetésre kaptuk a helyünket.

-Megyek nyitom-mondtam Lucának és Daninak.

It all started one night🐥 xSzünetelxTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang