-Igeeen, megnézeem hogy zajlik.-mosolyogtam.
-Okéé.. de ez a ruha kicsit túl... túl kihívó...-nézett boci szemekkel.
-Nekem tetszik, de ha adsz a pulcsidból egyet akkor felveszem azt.-boci szemekkel mosolyogtam.Felém nyújtott egy pulcsit és felvettem.
Elindultunk a stúdióba, menet közben megálltunk tankolni, és kértem egy rágót Danitól.
Bement fizetni, kifele jött.. Amikor nem.hittem el amit láttam... Visszaért a kocsihoz és beült a söfőr üllésre... Én akkor már sírtam...-HOGY KÉPZELED EZT DANI?-ordítottam a sírástól...
-Nem... Ez nem az volt amire gondolsz...
-De igen, tisztán láttam hogy csókolóztál egy csajjal.-sírtam még jobban.
-Végeztem veled.-csaptam rá az ajtót..Lendületesen elindultam az ajtótól és sírtam.. sírtam és sírtam.
Hog tehette ezt? És most hogy jutok haza?! Kérdeztem magamtól...
Leültem egy padra hogy megpihenjek.. ránéztem a telefonomra és 10 olvasatlan üzenet Danitól. 8 Kevintől...
Nem írtam vissza egyiknek sem...Mindenem fent volt a lakásba... gondolom hazaértek már.. vagy kitudja melyik csajánál van most.. ráírok Kevinre.
>Me:Kevin, otthon vagy? Kellenének a cuccaim..
>Kevin: Igen, gyere.
>10perc és ott vagyok.10perc múlva csengettem. Dani nyitott ajtót...
-Sajnáloom. Kérlek ne haragudj.-sírt Dani.
-Nem érdekelsz Dani. Elviszem a cuccaim és már itt sem vagyok.
Bementem a szobába, összepakoltam mindenem a bőröndbe és kiindultam.-Tessék.-vettem le a pulcsiját és nyujtottam felé.
-Nekem erre nem lesz szükségem.-folytattam.Dani elvette a pulcsit és még mindig sírt...
-Lizaa..én szeretlek...
-Én is szerettelek, és szeretlek.. de nem tudok meegbocsájtani.-csaptam be magam után a bejárati ajtót.
Megálltam és hallottam hogy Dani a földre huppant és sírt... Érdekelt.. De mégsem tudtam volna úgy csinálni mintha nem történt volna semmi...
Elindultam a liftel lefelé és a buszmegállóba siettem.. ami elvitt a vonatállomásra...
Odaértem megkerestem a vonatom és elindultam haza Pécsre.. A vonat utat végig sírtam...
Nem tudom hogy miért tette ezt ha szeret.. Nem tudom hogy fogja fogadni anya... Ha nem lenne most vége.. Akkor csak holnap után kéne hazamennem.. Akkor lettem volna ott egy hete...*Time skip*
OtthonHazaértem és kopogtam az ajtón.. Épp töröltem le a könnyeim amikor anya kinyitotta az ajtót..
-Mi a baj kicsim?-aggodalmasan átölelt..
-D-d-d-Dani megcsalt..-bőgtem el magam mégjobban.. Egy szoros ölelés után a szobámba siettem.. az ágyra döltem és a sírásban elaludtam. Arra ébredtem hogy valaki hív.. a telefonomaz felfordítottam és láttam hogy "Macim🐻❤" hív.. kinyomtam a telefont...A napjaim alvással és sírással teltek.. 3 napig semmit nem ettem..