t i z e d i k

63 2 0
                                    

-Mi a baj?-könnyesedett be a szemem.
-Hát.. Láttam hogy Laci..Lacival hogy elvagytok. Kezdtem azt èrezni hogy én csak ezért kelleek hogy közelebb kerüpj hozzá...-Könnyesedett be az ő szeme is.
-Kicsim... Ilyenre ne is gondolj.. Én-én-én... téged SZERETLEK.

A szeretlek szónál közelebb húztam magamhoz és hosszú csókba kezdtünk...

-De..akkor.. mit csináltatok amíg nem voltunk itthon?
-Hm....karaokiztunk és krumplit pucolt Laci, én meg táncoltam.-nevettem el magam a végénél.

*Time skip*
Este

Dani ma elvisz vacsorázni egy étterembe. Ki kell csípnem magam. Bementem a fürdőbe a neszeszeremmel és pár ruhával... 2óra múlva kivánszorogtam a nappaliba.. a sminkem elfolyva.. kisírt szemekkel. Dani ölébe feküdtem.

-Ronda vagyok mindenben. Nincs mit felvennem.-Sírtam Daninak..
-Na.. csipkerózsika.. men csípd ki magad... nemsokára indulunk..

Visszavánszorogtam a fürdőbe és egy óra alatt el is készültem.
Magassarkúba, a legsexybb ruhámba léptem ki...

-De gyönyörű vagy..-álmuldozott Dani.
Én zavarba jöttem.. nem sokszor hallom ezt.. csak anyától...De az nem olyaan..

Elindultunk vacsorázni, Dani vezetett, én pedig az anyós üllésre raktam le a popóm. Dani fogta a combom és a hüvelyik ujjával simogatta.

Amikor odaértünk Dani kinyitotta az ajtót nekem, mint egy hercegnőnek, nyujtotta a kezét hogy segítsen kiszállni.
Természetesen a rajongói megtámadták...

-Csinálunk képet?-állt ott vagy 5 lány..
-Hát..-vakarta meg a fejét, és rám nézett
Én bólintottam egyet hogy ne utasítsa el őket. Én sem örülnék.
Dani mindenkivel megcsinálta a képet.. A lányok elég közel álltak.. Bekell vallanom.. Kicsit féltékeny lettem hogy ilyen közel engedi őket.. A képek kész lettek, a rajongók elmentek.
Dani a kezét az enyék felé nyujtotta, megfogtam a kezét és úgy indultunk be.
Leültünk egy asztalhoz és megrendeltük a kaját... Persze Danival vagyok.. ezért sushit rendeltünk.

-Hmm.. Ez nagyon finoom.-ámuldozott Dani..
-Hisz még bele sem haraptál.-nevettem el magam.
-Én a csókodat képzeltem el.-mondta nagyon halkan Dani..
Én az elöző mondtatot nem hallottam. Így figyelmen kivűl hagytam. Ettünk tovább és beszélgettünk. Volt 2-3perc kínos csend.. Dani törte meg ezt a csendet..

-Liza..-jött zavarba Dani.
-Igen?-mosolyogtam rá.
-Már rég óta megszeretném kérdezni...

It all started one night🐥 xSzünetelxDonde viven las historias. Descúbrelo ahora