Dani nyelt egy nagyot és újra belekezdett...
-Szóval.. Lennél a barátnőm?
Én lesokkaltam nagyon hirtelen köpni-nyelni, nem tudtam.
-I-i-igen.-Nyultam a keze felé..
Danin látszott hogy megkönyebbül, és rá rakta a kezét a kezemre. Az óriás kezével megfogta az én kis kezem. Elkezdte simogatni és folytattuk tovább az evést. Miután befejeztük hazamentünk és kézen fogva léptünk be az ajtón.
Kevin a kanapén feküdt, Brúnó és Laci társaságában, nagyon ment a játék, fifáztak.-Sziasztok!-köszöntünk Danival egyszerre.
-Sziasztok.-Köszönt vissza mindenki unottan.Levettük a cipőnket a bejáratban és kézen fogva mentünk be..
Kevin felállt és a kanapéról és megveregette Dani vállát, a fülébe súgott valamit.-Gratuuuu.-Ordított Laci.
-Gratulálooook.-folytatta Kevin és Brúnó.-Nem nézünk filmet közösen?-vetettem fel az ötletet.
Mindenki beleegyezet és lefeküdtünk a kanapéra filmet nézni.Dani-Én-Kevin-Laci-Brúnó<--így feküdtünk.
Elkezdődött a film Dani hátulról átölelt.
-Maciii..simized a hátam?-fordultam hátra és néztem rá bociszemekkel.
Dani elkezdte simogatni a hátam, a lábamat Kevin lábára tettem. Dani simogatta a hátam és elaludtam. Pár óra múlva arra keltem fel hogy a Dani szobájába fekszek de ő nincs sehol. Kimentem a konyhába, Kevin és Laci ült az asztalnál..
Megdörzsöltem a szemem és megszólaltam.
-Hol van Dani? Ki vitt be a szobába?-kérdeztem nyűgösen.
-Dani stúdióba van, és Laci vitt be.-válaszolt Kevin.
-Ilyen későn a stúdióba?-kérdeztem kételkedve..
-Naés miért vittél be a szobába?-néztem Lacira.
-Hát, Danin feküdtél és hívták hogy mennie kell a stúdióba, nem bírt magáról leszedni én pedig bevittelek. Hogy ne keljen a kanapén aludni.Ledöltem a kanapéra és próbáltam aludni. Éppen becsuktam volna a szemem amikor valaki csengetett..
Kevin felkelt az asztaltól és az ajtó felé vette az irányt.
-Hol van Liza?-kérdezte Dani.
-A kanapén alszik szerencsédre... nem hitte el hogy a stúdióba voltál...-Motyogott Kevin..Odaléptem a fiúk mellé és mérgelődtem.
-Mégis hol voltál Dani? Studióba? Este fél 11kor?-kérdeztem egyre idegesebben.
-Nem.. nem a studióba voltam...