Elindultunk Pestre Danival.. az úton szinte végig a combomon volt a keze. Nagyon ügyesen vezetett.. már amennyit láttam belőle.. lehetséges egy kicsit aludtam.....jólvan naa... este későn feküdtünk le és elfáradtam a pakolásba... Elég későn értünk fel Pestre a forgalom miatt. Az ajtóba Kevin fogadott. Megöleltem és bementünk. A bőröndömet lent hagytuk a kocsiba Dani táskájával együtt.. Sokat beszélgettünk majd elaludtunk.
Másnap reggel én még fél álomban voltam amikor Dani felkelt mellőlem hogy felhozza a bőröndöm. Levettem Dani pólóját amibe aludtam és fehérneműben. (Melltartó, bugyi) kimentem a konyhába kávét keresni. Egy hang szólalt meg...
-Szia Liz....ohaaaa..öhm bocsi..
Megfordultam majd Lacival találtam szembe magam..
-Szia.-köszöntem teljesen nyugodtan vissza.
-Bocsi hogy így kell látnod.. de Dani épp hozza fel a bőröndöm amibe a ruháim vannak.
Erre a mondatra lépteket hallottam, Kevin volt az.-Szia Liza. Nem kéne felöltözni?-vakarta meg a fejét kómásan..
-Nyugi már... Dani hozza fel a cuccom..Belépett Dani az ajtón és rám nézett...
-Héé...
-Nyugimár... nem hiszem hogy a haverjaid akarnak pont rám mászni.-forgattam meg a szemem..
-de...
-Nincs de..Dani elém állt hogy ne lássák a fiúk a testem.
-Ahh.. nyugodtan kávét sem lehet inni?-fordultam meg és húzta a bőröndöm a szoba felé.
-JA ÉS NEM VAGYUNK EGYÜTT..-ordítottam a szobából.
-MÉG, HERCEGNŐ, MÉG!-ordított vissza Dani.*Dani szemszöge*
-Nem vagytok együtt?-csodálkozott Laci.
-Nem, még. Amíg itt van Pesten. Addig szeretném kérdezni.*Liza szemszöge*
Bementem a szobába felöltöztem egy melegitő szettbe, kisminkeltem magam, szempilla spirál, és szájfény. Nem nagy smink egy így jobban érzem magam.
Kimentem a fiúkhoz akik a kanapén ültek.-Hmm.. Lustikák.. Mi lenne ha KÖZÖSEN főznénk.-emeltem ki a közösen szót, és körbe néztem a fiúkon..
-Hát nekeeem...-kezdte el Laci.
-Nincs semmi, oké akkor te biztos segítesz.
-Ti pedig.. Ti is...-mutattam Kevinre és Danira.
-Jólvan főnök.-nevette el magát Kevin.
-Oké, átgondoltam. Akkor nem csinálunk ma semmit.-durciztam be és a kanapé szélére ültem.
Dani odacsúszott mellém és a fülembe súgta:
-Naa, hercegnő.. ne durcizz.. Főzzünk közösen négyen.
-Nem, jobbat találtam ki. Majd ti 3an főztök...A fiúk sóhajtottak egyet és felkeltek.
-Vicceltem. Majd én megcsinálom.-nevettem hangosan.
-Hamár lemondattad a programom, segítek.-nevetett Laci.Elmentünk a konyhába. Laci elkezdett krumplit pucolni. Én felírtam Daninak mit kell vennie. Kevin.. Kevint meg Danival elküldtem a boltba. A fiúk elindultak a boltba, Lacival ketten maradtunk.
-Amúúgy...
-Igeen?
-Miért nem vagytok még együtt? Látszik hogy szeretitek egymást.
-Hát..nem tudom...Lacival elbeszélgettünk még egy ideig és hazaértek a fiúk. Előkészítettem a csirkemellet, Kevin és Dani pedig becsavarták baconbe. Lacinak segítettem a krumplipürét megcsinálni. Beraktam a tepsibe a csirkemelleket és bekentem vajjal, a sütő felé vette az irányt.
Laci végzett a krumplipürével és a villával felvett egy kicsit és felém nyújtotta. Kinyitottam a szám és a Laci berakta a falatot..-Hmm.. ez isteni..
-Tudom én csináltam.-kuncogott Laci..Danin láttam hogy valami nem oké.. Megebédeltünk, Laci hazament, Kevin pedig a stúdióba.
-Dani..
-Igen?
-Mi a baj? Látom hogy valami nyomaszt...
-Semmi..-fordult el.
Elkaptam az állát és magam felé fordítottam.