Bu uyarıyı yapacak olmak beni rahatsız etse de saçma sapan olayların önüne geçmek için yazıyorum.
Bu hikaye, iki erkeğin aşkını anlatmaktadır. Homofobikseniz, bu tür kurgulardan hoşlanmıyorsanız, yargılayacak veya kötü yorum yapacaksanız şimdiden çıkıp gidiniz. Uyarımı yaptım, devam edip etmemek size kalmış.
Gidenler gittiyse geri kalanlar ile yolumuza tatlış tatlış devam edebiliriz. Bu kısmı da onlara yazıyorum.
Kitapta +18 kısımlar olacaktır. Zaten uyarı koyacağım için o kısımları okumadan geçebilirsiniz, hikaye akışından bir şey eksiltmeyecekler. Okuyup rahatsız olursanız bundan ben sorumlu değilim.
Kitap benim kendi yarattığım Alakan adlı bir şehirde geçiyor. Herkesin eşit haklara sahip olduğu bir yerdir. Homofobiklik, cinsiyetçilik, ırkçılık yoktur. Yine de bu dünyanın geri kalanında olmadığı gerçeğini değiştirmiyor.
Bir diğer söyleyeceğim şey ise bu kitapla aynı anda yayınladığım Perestiş kitabı hakkında. Perestiş bir BXG bir kurgudur, aranızdan birçoğunun da o kitabı okumayacağına eminim ama okuyacaklar için hayal kırıklığı olmaması açısından bu kitabın bölümünü okuduktan sonra gidip o kitabın not kısmını okumanızı rica edeceğim. Önemli bir olay değil, yazmakla kalmayıp okuyan biri olarak sonradan üzülmemeniz adına size geçtiğim küçük bir kıyak sadece. Perestiş bu kitaptan 1 yıl sonra geçiyor ve baş karakterleri, bu kitabın yan karakterleri olan Sahra, Zahit ve Okyanus. Bu üçünü burada çokça işleyeceğim ve muhtemelen siz de seveceğiniz için yaptım bu uyarıyı da.
Ha bir de, tek eşcinsel çift ve shipimiz baş karakterler. Diğerleri için umutlanmayın lütfen bjdsbfmd
Söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım seversiniz, size şimdiden iyi okumalar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anamız Babamız Yok Deriz |b×b|
Teen FictionEşcinsel konulu bir hikayedir. "Ya bizi böyle yakalarlarsa?" diye sordum tuttuğum elini daha da sıkarken. Gülümsedi. "O zaman anamız babamız yok deriz." Başlangıç tarihi: 25 Ocak 2022