@seungkim Az kalsın katil oluyordum. Bir de gülüyor piç.
@spearbin Niye öyle diyorsunuz beyefendi? Alındım. Gücendim.
@leemin En azından yemek yiyebildik
@jone Yemek yapacağız ayağına mutfakta götürdü çocuğu. Gıdıklanmasa canına okurdu @spearbin
@leelix Ben bunu kaçırmış olamam
@leelix Tekrar yapın @seungkim @spearbin
@seungkim BOYNUMA ÜFLEDİ RESMEN
○●○●○
Mutfaktan gelen gürültü ile herkes o tarafa dönerken Seungmin'in acıyla bağırması Chan'ın ayaklanmasına sebep olmuştu.
"Aah! Changbin!"
"Ya ne yapayım?! Boyu daha uzun olan sensin. Niye bana aldırıyorsun en üst raftaki şeyi? 1.67'yim oğlum ben!"
"Kes konuşmayı da krem falan bir şey getir."
"Daha içeri gireli 5 dakika oldu. Nasıl heman belanızı buldunuz?" Chan isyan ederken Seungmin'in önünde yere eğilmiş ve ayağına bakmıştı.
"Lix! Banyodaki dolapta bir krem var, daha önce senin elin için kullanmıştım, onu getirir misin?"
"Okay!"
Felix banyoya giderken Minho üst vücudunu koltuktan sarkıtıp mutfaktaki arkadaşlarına bakmıştı.
"Biliyordum beceremeyeceğinizi."
"Sırf sana inat yapacağım." diyen Seungmin, Minho dil çıkarttığında sessizce konuştu. Minho'nun anlayacağına emindi. "Puşt."
Felix kremi verdiğinde Chan biraz eline alıp kızaran yere sürmüş ve masaj yapmıştı.
"İstersen ben yardım edeyim Changbin'e, sen otur."
"Gerek yok. Sen git, ötede sevgilinle cilveleş."
Chan kaşlarını çatarken Seungmin onun sırtını patpatlayıp kapıya doğru itti.