@spearbin Flaş açık kalmış. Sizi tanımak güzeldi arkadaşlar, arkamdan çok ağlayın. @seungkim
@seungkim Kaçabilirsin ama gittiğimiz yer aynı
@hwanghj Ben olsam yakalanmadan çekerdim
@hwanghj Hiçbir şey öğretememişim size
○●○●○
Jisung ile Minho'nun peşine takılan Seungmin ve Changbin diğer ikisini sinir etmekten oldukça memnundu.
Her ne kadar grupta iki masa uzakta otururuz deselerde hemen arkalarındaki masaya geçmişlerdi. Minho'nun en yaratıcı küfürlerini sıraladığı Seungmin, onu pek umursamıyordu.
Siparişlerini verdikten sonra konuşmaya başlayan arkadaşlarını dinleyen ikili garsonun gelmesiyle dikkatlerini ona vermişti.
Jisung'un gruba attığı fotoğrafın konusunu açtı Minho. Jisung ise güldü.
"Şaka amaçlıydı, tabii ki aşık olmadım."
"Hahaha, ben de öyle düşünmüştüm."
Sahte kahkahasının altında yatanları anlayan Seungmin gülerek başını iki yana salladı.
"Ne oldu?"
"Az önceki minik kahkahası çok sahteydi. Onun için bile çok sahte." Changbin kaşlarını çatarken devam etti. "Minho hyung Jisung'a aşık oluyor. Bunu anlayabiliyorum çünkü bu zamana kadar flörtten ileriye gitmeyen adam Jisung'un şakası yüzünden hayal kırıklığına uğradı."
"Jisung da şakaya vuruyor ama tüm bu olanlar onun içinde yeni. O da hep birkaç gün takılır sonra başkalarına yönelirdi. Bir ara onunla mesajlaşırken salak gibi sırıttığını gördüm."
İkiside kıkırdarken neye güldüklerini anlamayan arkadaşları boş verip kendi muhabbetlerine döndüler.
"İyi zaman geçiriyor gibiler. Anlaşamazlar diye düşünmüştüm."