Meyra ile konuşmam lazim ama ne diyeceğim bilmiyorum aslında biliyorum ama o ne diyecek kabul edecek mi ? Gidecek mi ? Ama herşeyi göze almam lazım sevdiğim kadına herşeyi anlatmam lazım. Giderse haklı onun için hiç çaba göstermedim kırdım onu hep ama artık böyle olmayacak.
Kapıdan girdiğimde Meyra duvarı izliyordu aklından neler geçiyor bilmiyorum ama benim odaya girdiğimi bile farketmedi yatağa yanına oturdum ama hala karşıya bakıyor. Bacaklarını toplamış kollarının arasına almış parmaklarının boğumlari sıkmaktan bembeyaz olmuş. Bugün yaşadıkları çok ağır.
- Meyra
-ah Selim ne zaman geldin farketmedim
-simdi geldim şey seninle birşey konuşmak istiyorum
- Ne konuda
- bizimle ilgili ama hemen birşey deme sadece beni dinle olur mu ? Bak Meyra seninle ben güzel şartlar altında tanışmadık biliyorum güzel şeylerde yaşamadık ama sana birşey itiraf etmem lazım
- Noluyor Selim
- Meyra seni ilk gördüğümde içimde birşeyler kipirdadi ne kadar ititraf etmek istemesem de hep seni düşündüm. Bazen seninle gerçekten evli olma hayalleri kurdum. İtiraf edemeyecek kadar salaktim ama bu sabah sen çıkarken seni kaybetme korkusu oldu içimde ilk defa bir çocuk istedim Meyra beni sevmeni istedim hiç gitme istedim. Seninle her sabah beraber uyanmak istedim. Beraber uyumak kokunu hep duymak istedim. Meyra biliyorum bugün yaşadıklarından sonra bunları söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama eğer sende istersen yani sende beni sevebilirsen eğer en baştan başlayalım. Bak hemen cevap verme sadece şunu bilmeni istiyorum babamla konuştum seni ne ile tehtit ediyor biliyorum ama eğer olurda beni hayatında istemezsen yani affedemezsen eğer gidebilirsin. Ama eğer kalırsan seni başımın tacı ederim seni mutlu etmek için herşeyi yaparım Meyra'm eğer kalırsan senin için herşeyi yaparım ama eğer gitmek istersen benim aşkımı istemezsen sen mutlu olacaksan yani... Yani karar senin ama se no çok sevdiğimi bil olur mu ?