Közlemény

3.8K 190 51
                                    

Sziasztok! Nagyon gondolkoztam azon, hogy leírjam-e ezt és még közzé is tegyem-e. De rájöttem, hogy állandóan nem tarthatok attól, ki és mikor köt belém. Először is elképesztően bosszant, hogy néhány ember itt a biblia körből szabadulva legszívesebben a pokolba küldene, mert olyan szexuális kapcsolatot írok le, amit ő vagy több ember számára mennyire elrettentő! Elárulom ezeknek az illetőknek, hogy megszámlálhatatlan filmben, sorozatban és könyvben van ennél sokkal rosszabb kapcsolat is. Mellesleg hozzá tenném, hogy virágnyelven van szinte leírva minden olyasmi jelenet. Másodszor úgy gondolom, hogy egy író a saját könyvével kapcsolatban eldöntheti, hogy hány fejezetre, milyen terjedelemben írja meg a történetét, aminek egyedül, csak is egyedül az írónak van köze. Ha úgy gondolom vagy más, hogy na én ezt a fejezet két mondatból állítom össze, akkor ez van. Harmadszor pedig véleményem szerint a Wattpad platform azért van, hogy a kreatív emberek kitehessék irományaikat, a másik oldal pedig azok, akik szeretnek itt olvasni. Tisztában vagyok vele, hogy rengeteg olyan könyv van, ami tényleg borzasztó és nem is értem, hogy az illető mit gondol, amikor kiteszi. De vannak azok az emberek köztük én is, akik próbálnak fejlődni és haladni valamerre. Ebben pedig nagyon sok kedves ember tud segíteni, de amikor már tényleg remekül érzed magad ebben a közösségben, egy két ember felbukkan és beleront a lelkivilágodba mert úgy hozza a kedve. Ezek a sokszor arctalan és névtelen kommentelők, általában ezt ''építő kritikának nevezik". Ezzel nem is lenne gond, mert sok olyat kaptam, ami kedvesen és tényleg jóindulattal íródott... De ezek a névtelen illetők kimondottan a megalázásra mennek és arra, hogy rosszul érzed magad mert neki nem felel meg a te írás stílusod. Megsérti a személyiségedet és a gondolkodásmódódat. Én ennyivel lezárnám ezt, és akik régóta követnek tudják, hogy többször előfordult már amikor kiakadtam ilyesmi emberek miatt, de ezt most azért írom le, mert ezzel lezárom ezt a korszakomat. Bárki, akinek nem tetszik, amit írok vagy elérek az tiltson le és felém se nézzen! Aki pedig segítő és kulturált módon tud privátban írni, azt szívesen várom. És tisztában vagyok a hibáimmal, próbálok fejlődni, azzal senki nem fog segíteni, ha közli milyen szar vagyok! Azoknak pedig, akik támogatnak a kedves szavaikkal, őszintén köszönöm és nagyon hálás vagyok nekik! Ui: Ezek után, ha bárki is zaklató szándékkal ír, nem fogok visszaírni úgyhogy feleslegesen ne pazarolja rám az idejét!   

Barátzóna / BefejezettWhere stories live. Discover now