𝚒𝚔𝚒

261 22 8
                                    

"Merhaba Austin...
Ben annen, Ginny Weasley.
Annen olmaktan hep gurur duydum, duyacağım. Ve seni sonsuz kere seviyorum, orada olup saçlarından sonsuz kere öpmeyi ne kadar isterdim tahmin bile edemezsin.

Bu mektubu yazmamın sebepleri var.
İlki, ben öleceğim.
Hissediyorum benim güzel gözlü oğlum. Gözlerine baktığımda sevdiğim iki adamı görüyorum. Babanı... Ve seni Onu da anlatacağım sana merak etme.
Ama öncelikle ölmemi bu şekilde anlattığım, anlatacağım için senden  özür diliyorum.

Bünyem zayıflıyor, savaştan sonra bir daha toparlanamadım. Buna çok erken yaşta hamile olmamda katıldı. Çünkü sana hamile kaldığımda daha reşit bile değildim...
Basit bir hataydı aslında.
Babanla böyle olsun istemedik çünkü yaklaşan bir savaş vardı.
Seni böyle bir zamanda dünyaya getirmekten çok korktum.

Ama senden vazgeçemedim. Sana hamile olduğunu öğrendiğim gün savaş günüydü. Seni düşünemedim bile. Bunun için sonsuz kez özür dilerim senden.

Bu mektubu yazıyor oluşumun bir nedenide, senin bizi tanımadan ölmeni istemiyor oluşum.
Senin babanı tanımadan ölmeni istemiyor oluşum.
Senin bizim sevgimizi hissetmeden ölmeni istemiyor oluşum.

Baban çok özür dilerim tekrardan ama senin varlığından bile haberi olmadan öldü.
Bu bende deli gibi ağlama istediği uyandırıyor.
İkimizden bir parça taşıdığımı bilmeden ölmesi beni çok yıprattı.

O savaşta bizim geleceğimiz için kendini feda etti.
Voldemort'u öldüremedi ve o da çareyi kendiyle beraber onu öldürerek buldu.

Sana hamileydim ve sevdiğim adam gözlerimin önünde ölmüştü.
Ne yapacağımı bilemedim.
Kendime gelemedim.
Çok kayıbımız vardı.

Ama her şeye rağmen çabaladım ben Austin.
Senin güzel bir geleceğin olsun diye deli gibi uğraştım.

Seni doğurmaya karar verdiğim ilk an sevdiğim adamın acısını kalbime gömdüm. Sırf sen etkilenme diye.
Ve sana yemin ediyorum o öldükten sonra beni hayatta tutan yegane şey sendin.

Sana onu anlatmak istiyorum.
Sana bizi anlatmak istiyorum.
Eğer yaşasaydık nasıl bir aile olacağımızı bil istiyorum..."

Aşk Yok Olmaktır -𝒉𝒊𝒏𝒏𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin