"bir sonraki yıl okulun bitmesine Harry için çok az kalmıştı.
Saldırılar o kadar çok artmıştı ki, Voldemort'un geri dönüşünü Sihir Bakanlığı'nın da kabul etmesiyle artık insanlar Harry'i "Seçilmiş Kişi" diye çağırmaya başladılar...Bu arada Harry, kendisine vaftiz babası Sirius'tan miras mallar kaldığını öğrenir. Bu mallar, Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın gizli karargahı olan Grimmauld Meydanındaki, Black ailesinin evi ve yaşlı ev cini Kreacher...
O yıl olan bir tuhaflıkta Harry'nin Tesadüfen, üzerinde ‘bu kitap Melez Prens’e aittir’ yazılı bir kitap bulmasıydı. Kime ait olduğu bilinmiyordu ama içinde güçlü büyüler ve güçlü iksirler vardı.
Harry Snape'in Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmeni olduğu anonsunu duyunca afallayıp kalmıştı, hepimiz kalmıştık!
O iksir profesörüydü, ksks ile uzaktan yakından alakası olmamalıydı.Snape'nin yerini, Harry'nin farkında olmadan öğretmenlik yapması için ikna ettiği Horace Slughorn doldurmuşt, snape'ten çok çok daha iyiydi...
Dumbledore, Harry'e özel dersler vermeye başlamıştı. Aslında bu dersler, düşünseli ile Voldemortla ilgili anılara yapılan yolculuklar olduğu biz çok sonradan öğrendik...
Dumbledore, Voldemort'un ölümsüz olabilmek için ruhunu 7 parçaya bölerek onları Hortkuluk denilen bazı nesnelere yerleştirdiğini tahmin ediyordu.. İki hortkuluk imha edilmiştir, günlük ve yüzük.
Dumbledore o yıl öldü...
Tüm okul şoka uğramıştı, Harry snape'i suçluyordu...İşin ironikti kısmı bir yıl sonra baban mezun olacaktı ancak benimle hala arasında bir şey yoktu. Düşünce tuhaf geliyordu.
Dean ile hala randevuya çıkıyorduk. Harry ise Cho ile ayrılmıştı sanırım veya hiç ilişkisi olmamıştı. Maalesef omunla bu konuyu konuşacak kadar uzun süre beraber olmadık...
Babanla aramda ki tek şey ufak bakışları geçmiyordu. Ancak aramızda ki çekimi hissediyordum...
Ve o yılın sonuna doğru baban beni öptü...
Harry etrafına bakınıyordu. Bense ona doğru koşuyordum. kollarımı boynuna dolarken yüzünde anlaşılmaz, alev alev bir ifade vardı. Ve düşünmeden, planlamadan, elli kişinin onları izlediğinden kaygılanmadan, Harry beni öptü..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok Olmaktır -𝒉𝒊𝒏𝒏𝒚
FanfictionSana onu anlatmak istiyorum. Sana bizi anlatmak istiyorum. Eğer yaşasaydık nasıl bir aile olacağımızı bil istiyorum.... •Harry Potter and Ginny Weasley• •Wrt, Bulutlaratutsak• •canon•