"savaş yaklaşıyordu ve hepimiz bunu biliyorduk. Kimse bize innamıyordu. Öğrenci ve onların ailelerinden çok az kısmı korku içindeydi. Bakanlık bize inanmadığı için önemleri almadı.
Babanın beşinci yılı tuhaf başlamıştı. Çünkü o yıl arkadaşları sadece bir mektup yollamıştı. Bu yüzden Harry kendini hiç olmadığı kadar yalnız hissediyordu. Ancak aramızda bir samimiyet yoktu, onun yanına gidemezdim.
Bana defalarca beni kardeşi olarak gördüğünü ima eden birine nasıl yardımcı olabilirdim ki?Ona çocukca bir hayranlığım yoktu artık evet, ancak yinede içimde olan kıpırtılara engel olamıyordum.
Dördüncü yılındaydım ve derslerim zorlaşmıştı. Aynı zamanda Harry hala bize büyü çalıştırıyordu.
Savaşın yaklaşacağını hepimiz adımız kadar iyi biliyorduk.Sihir Bakanlığı’nın bir süre sonra olayları kontrol altına alamadı. Bunun üzere gönderdiği Dolores Umbridge, düzeni bütünüyle bir kabusa dönüştürdü...
O katı kuralları, iğrenç cezaları tam bir kabusu!Utanmasam Voldemort'tan daha fazla neftet ediyorum diyeceğim...
Sana saçma geliyor olabilir ama insanlara binlerce kez parşömene özür dilerim yazdırıyordu.
Binlerce kez!
Erkekler ve kızlar belli bir mesafeyi geçmiyordu.
Tam bir kabusu ve Dumbledore bile o lanet kadınla zor baş ediyordu.Bunlar yaşanırken Aynı zamanda babanda birinden hoşlanmaya başladı...
Cho chang...Evet biliyorum tuhafına gidiyor. Cedric öleli bir yıl geçer geçmez onun eski kız arkadaşı ve baban...
Ama ikisinide suçlamıyorum. Cho'nun yaptığı yanlıştı belki ama bunu yargılamak bize düşmezdi. Sonuçta ölenle ölemezdi. Hayatına devam etmek zorundaydı, ki Cho çok güzel bir kızdı. Harry'i etkilemiş olması çok normaldi.
Onu kıskanıyordum. Onun yerinde olmak istiyordum ama ben kimdim ki?
O yıl Sirius'ta öldüğü için Harry duygusal boşlukta olabilirdi belki de bilemiyordum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok Olmaktır -𝒉𝒊𝒏𝒏𝒚
FanfictionSana onu anlatmak istiyorum. Sana bizi anlatmak istiyorum. Eğer yaşasaydık nasıl bir aile olacağımızı bil istiyorum.... •Harry Potter and Ginny Weasley• •Wrt, Bulutlaratutsak• •canon•