7. Yürüyüş

1.7K 89 25
                                    

Aşağıda bekliyordum. Hava soğuktu ve kıçımın gereksiz herifi daha inememişti. Birden omuzlarıma bir ceket bırakıldı. Arkama döndüğümde Axel bana sırıtıyordu "yavru kediciğin pijamaları da kedicikliymiş" diyordu. Onu bu kadar çok gülümserken ilk defa görüyordum.

Gözlerimi devirdim ve cekete kollarımı geçirdim. "Gece gece neden telefonuma alarm kurdun?" dedim.

Ciddileşmeye çalıştı ve "aşağıya sırf bunun için mi çağırdın?" dedi.

"Evet, ayrıca başka bir şeyler daha var." dedim. Bu gece gördüğüm rüyadan bahsetmek istemiyordum. "Biraz yürüyelim mi?" dedim.

Sitenin içinde yürümeye başladık. O, peşimden geliyordu. Birden kulağıma eğildi ve "ne o yoksa aşırı şehvetli bir rüya mı gördün?" dedi.

Kınayan gözlerle baktım ve "bu seni ilgilendirmez" dedim ve ilerlemeye devam ettim. Aklımdan geçenleri duymuştu resmen.

Küçük kahkaha attı ve arkamdan gelip kolunu omzuma attı. "Gördüğün rüyayı ben de görmek isterdim" dedi. Sesi durgunlaşmıştı. Rüyada gördüğüm her an gözümün önüne geliyordu kıçımın gereksiz herifi yüzünden. Konuyu değiştirmeliydim.

"Emin ol istemezdin. Her neyse, sanırım annem bizim tüm konuşmalarımızı duymuş. Bana erkeklerden hoşlanıp hoşlanmadığımı sordu." dedim. Bu konudan onunda haberi olmalıydı ve onun düşüncelerini merak ediyordum.

"Sen ne dedin?" dedi. Omzuma attığı koluyla ceketin düğmeleriyle oynuyordu. Diğer eli ise cebindeydi. Belim ellerim ise ceketin ceplerindeydi. Yanımda çok rahattı. Sanki yıllardır tanışıyorduk. Bana anlattıkları ve düşüncelerimle aramızdaki samimiyet artmıştı belki.

"Emin değilim dedim. Sanırım babaanne olmayı çok istiyor" dedim. Sanırım gerçekten bunu çok istiyordu annem. Sırf onun bu isteği için bile hislerimden vazgeçebilirdim.

"Bunu teknoloji halledebilir. Peki ya sen? Gerçekten tam olarak ne hissediyorsun" dedi. Gözlerini gözlerime çevirdi. Bu sorunun cevabını en çok o merak ediyordu sanki.

Gözlerimi kaçırdım ve "bu gece gördüğüm rüyadan sonra sanırım emin olmaya başladım ama hala iyice emin olmak istiyorum. Bir rüyaya göre karar vermek yanlış olur." dedim. Rüyadan bahsatmek istemiyordum ama kandim konuyu açmıştım. Aptalım yemin edirim ya.

Yine sırıtmaya başladı ve "ne o yoksa beni mi gördün rüya da?" dedi. Bu boş kafa nasıl biliyordu?

Yutkundum ve kafamı aksi yöne çevirdim. "Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum" dedim. Yine aymı şeyi yapmıştım. Kahrolası ağzım neden yalan söyleyemiyordu?

Kahkaha atmaya başladı. Elimle ağzını kapatmak zorunda kaldım çünkü tüm siteyi uyandırabilirdi ve genellikle yaşlıların olduğu konutların oradan geçiyorduk.

Elimi ağzından çekti ve "benimle ilgili ve şehvetli bir rüya? Sanırım yarı çıplak vucüdumdan çok etkilendin. Tamamını görseydin nasıl bir tepki verirdin acaba?" dedi. Bunu düşünmek dahi istemiyordum. Gördüğüm rüya benim için fazlaydı bile.

Kulağıma eğildi "rüyanda gördüklerini yapmak ister misin? Kanlı canlı buradayım. Rüyadakinden daha iyisini yapabileceğime eminim." dedi. Bir anlığına rüyada gördüklerim gözümün önüne geldi. Gözlerimi kaçırmakla yetindim. Cevap vermek istemiyordum. Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirdim.

Sonra aklıma gelen soruyla tekrar ona döndüm "sen, gay misin?" dedim.

"Anlattıklarımla bağlantı kurmak bu kadar mı zor? Her neyse, bisex'im ama erkeklerden daha fazla hoşlanıyorum. Yani %60 erkeklerden %40 kızlardan. Şu aralar %60'ı geçecek gibi duruyor tabii." dedi o şerefs*z ela gözlerini bana dikti. Sırf bu imalı bakışından bile etkilenmemek için kendimi tutuyordum.

"Rüyamda ne gördüğümü bile bilmeden böyle konuşmamalıydın" dedim. Rüyam o kadar karışıktı ki ben bile hiç bir şey anlamamıştım. Anlayıp anlamamış gibi yapmak her zaman en iyisidir. Ayrıca benimle böyle bir şey yapmak istemeyeçeğini biliyordum.

"Şehvetli bir şeylermiş işte. Sen, seninle s*ks yapmak istemeyeceğimi filan düşünmüyorsun değil mi? Yavru kedicik, geçmişi boşveriyorum ben. Ayrıca gerçekten seninle s*ks yapmak istediğim için söyledim bunu." dedi.

Utanmıştım "şu kelimeyi kullanma!" dedim.

-masum bebek bu Ivan-

Bakıcı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin