~ Rozdział 2 ~

438 23 17
                                    

... w drzwiach ukazał się Pan Aizawa, a z nim Eri. Wszyscy się ucieszyli na jej widok.

- Cz-czy jest P-pan Deku? - zapytała Eri rozglądając się na lewo i prawo.

- Tak, jestem tutaj! - uśmiechnąłem się machając z kanapy.

- Eri.. - Pan Aizawa schylił się do dziewczynki. - zostawiam cię z nimi na jakiś czas.. eh.. w każdym razie bądź grzeczna. No, to ja już idę... - przytulił ją i wyszedł.

- Oh... - westchnęła Eri.

- Hej to nic złego, wróci niedługo. - pocieszył ją Kirishima. - No, a teraz chodź nauczymy cię grać w karty. - chwycił ją za rękę i zaprowadził do salonu gdzie usiadła na kanapie. Od razu jak usiadła dał jej karty do ręki.

- Nie sądzisz, że ta gra będzie dla niej za ciężka do zrozumienia? - spytał spokojnie Todoroki.

- Niee tam. Nauczy się.

- Panie Deku.. - zwróciła się do mnie Eri. Widać było, że coś ode mnie chce.

- Tak? Coś się stało?

- Może Pan m-mnie nauczyć?

- Oh, oczywiście! - wziąłem od niej karty i zacząłem tłumaczyć. Widać było na jej twarzy uśmiech co mnie naprawdę ucieszyło.

------------------------------------
Skip time po kolacji (Eri już dawno poszła)

Była już 22:05 więc zacząłem kierować się ku górze. Pokonywałem już ostatni schodek kiedy przed moimi drzwiami od pokoju zauważyłem Kacchana? Co on robi o tej porze poza swoim pokojem?

- Kacchan? Co ty tu robisz?

Zignorował mnie.

- Kacchan. Zadałem pytanie.. - naburmuszony skrzyżowałem ręce. Po chwili odwrócił się i mnie przytulił. - K-Kacchan? - byłem cały czerwony.

- Przepraszam.. za wszystko.. Izuku.. - kiedy to powiedział puścił mnie i odszedł.

Po tych słowach nie mogłem się ruszać przez około 5 minut, ale zastanawiało mnie jedno, za co on przeprasza? Nie myśląc o tym dłużej otworzyłem drzwi do pokoju. Po przepraniu się w piżamę położyłem się do łóżka ciągle myśląc o słowach Kacchana.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
C. D. N.

No.. W końcu coś z BakuDeku co nie? Ta też się cieszę. Nie będę za dużo tu pisać bo się zanudzicie moimi słowami. Do zoba w następnym rozdziale.   Sayonara~

Słów : 320
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(Sprawdzone i edytowane - 09.09.2023)

✅️~ Dlaczego jesteś dla mnie miły? ~ (BAKUDEKU)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz