Per. Izuku
Obudziłem się około 8 rano i chwilę jeszcze poleżałem. Po jakimś czasie włączyłem telefon, na wyświetlaczu zauważyłem, że jest dopiero 8:23, sobota więc odetchnąłem z ulgą. W końcu wstałem z łóżka i zacząłem się ubierać, ubrałem to co zawsze czyli niebieską bluzkę i granatowo-matowe szorty, a na bluzkę ubrałem ciepłą szarą bluzę. Po ubraniu się zacząłem kierować się w stronę drzwi, po otworzeniu ich przed windą zauważyłem mojego przyjaciela Iidę.
- Iida, dzień dobry! - uśmiechnąłem się do niego.
- Oh! Midorya, dzień dobry. Skoro jesteś to możemy razem zejść na dół. Pewnie Uraraka i Tsuyu już tam na nas czekają. - odwzajemnił uśmiech czekając aż do niego podejdę.
------------------------------------
Po zejściu na dół udaliśmy się do salonu gdzie byli już tam Kirishima, Sero, Uraraka i Tsuyu.- Deku-kun! - Uraraka podbiegła do nas aby się przytulić. - I Iida! Dzień dobry, jak się spało?
-Dobrze, dzięki, że pytasz. - odpowiedziałem kierując się w stronę kanapy.
- Siema Mido-bro! - przywitał się ze mną Kirishima.
- Hej. - odpowiedziałem siadając obok Tsuyu. - W ogóle dzień dobry Tsuyu.
- Hejka. (kum)
- Ale ze mną to się nie przywitałeś.. - powiedział Sero tak zimnym tonem, że aż mnie ciarki przeszły.
- Oh, przepraszam Sero. Dzień dobry.
- Dobry. - uśmiechnął się.
Zaczęliśmy wszyscy rozmawiać kiedy usłyszeliśmy jak ktoś schodzi po schodach. Była to Mina.
- Siema wszystkim!
- Cześć! - odkrzyknęliśmy wszyscy na raz. W tym samym czasie ktoś otworzył drzwi od pokoju. Był to Sato, widać było, że niesie jakieś woreczki z czymś białym w środku, był tam pewnie cukier.
- Hej wszystkim. - przywitał się zamykając drzwi nogą.
- Cześć Sato! - przywitaliśmy się znowu razem.
- Hej Sato, po co niesiesz cukier? - spytała się zaciekawiona Mina.
- Wiesz.. ostatnio się w kuchni skończył więc postanowiłam zanieść trochę, ale też chcę zrobić wszystkim na śniadanie naleśniki.
- Suuuuper!! A będą z nutellą? - spytała Uraraka przez co wszystkim zaczęła cieknąć ślinka na myśl o naleśnikach.
- Oczywiście. Z czym tylko chcecie. - oświadczył idąc do kuchni.
------------------------------------
Skip time po śniadaniu- Mmm, te naleśniki były pyszne. - rozmarzyła się Uraraka odkładając talerz do zlewu.
- Masz rację. A teraz pora na herbatę czyli mój specjał. - odrzekła Yaoyorozu nalewając każdemu do kubka herbaty.
- Ale przyznam.. co do herbaty to masz gust haha. - zaśmiała się Hagakure biorąc kubek do swojej niewidzialnej ręki.
Po wypiciu herbaty wszystkie dziewczyny poszły do góry więc ja z Kirishimą, Kaminarim i Todorokim poszliśmy oglądać jakiś film do salonu.
------------------------------------
Skip time 3 godzinyGraliśmy akurat w karty kiedy nagle ktoś otworzył drzwi wejściowe...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
C. D. N.Myślę, że rozdział się spodobał, postaram się jak najszybciej napisać drugi a krótkim czasie. Do zoba w następnym rozdziale. Sayonara~
Słów : 427
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Sprawdzone i edytowane - 09.09.2023)
CZYTASZ
✅️~ Dlaczego jesteś dla mnie miły? ~ (BAKUDEKU)
הרפתקאותShipy- bakudeku, togachaco, kirikami, jiromomo, todoida, minasero. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hejka! To moja pierwsza książka jaką kiedykolwiek pisałam więc mogą być błędy orto, które możecie zgłaszać. Myślę, że książka wam sie spodoba :) . Miłego...