~ Rozdział 11 ~

164 8 0
                                    

Per. Izuku

Od kiedy zamieszkałem z Kacchanem wiele się zmieniło. Jakie kolwiek misje odbywały się żadko, około co 2 tygodnie lub nawet co miesiąc ale były to na przykład kradzieże lub włamania, najczęściej misje typu dla policjantów, więc mieliśmy dużo wolnego czasu. W każdy piątek Mina robiła w jej i Sero domu spotkania lub mini imprezy przez co nie było nudno. Jakbym miał powiedzieć kto z kim mieszka było by to oczywiste. Toga mieszka z Uraraką, Todoroki z Iidą, Mina oczywiście już wiecie, że z Sero, Kirishima z Kaminarim, Jiro z Yaoyorozu no i oczywiście ja z Kacchanem. W randze PRO Bohatera jestem na pierwszym miejscu, Kacchan na drugim, a Todoroki na trzecim. Nie wiem jak dokładnie wyglądają domy innych ale mogę opisać jak wygląda dom mój i Kacchana. Po wejściu do środka jest krótki korytarz gdzie są wieszaki na kurtki i stojaki na buty, po lewej jest kuchnia połączona z salonem. Kuchnia jest wyposażona w biało-szare meble, a na środku jest jeden czteroosobowy stół. W salonie jest dużo okien i jest wyjście na duży balkon, na jednej z ścian wisi telewizor pod którym jest nie duża biała komoda, na przeciwko jest dość duża i długa ciemno-szara kanapa przed którą jest stolik na kawę i inne rzeczy (raczej wiecie o co chodzi). Po prawej stronie po wejściu do domu jest jeszcze jeden korytarz pomiędzy trzema pomieszczeniami, dużym, małym i taki jakby średni. Duży pokój to sypialnia moja i Kacchana, małe pomieszczenie to łazienka, a ten średni to pokój zaplanowany na przyszłość (zobaczycie po co w rozdziale ostatnim). Sypialnia moja i Kacchana jest po lewej stronie korytarza, wejście jest jedno po środku ściany, w środku jest jedno duże łóżko przy ścianie na przecieko drzwi, po lewej stronie pokoju jest szafa która zajmuje całą ścianę, po prawej stronie pokoju jest duże biurko Kacchana po lewej stronie ściany a resztę ściany zajmują komody. Po prawej stronie korytarza po lewej stronie ściany jest ten średni pokój, a po prawej łazienka. Po wejściu łazienki w lewym górnym rogu jest prysznic, w prawym górnym rogu jest kibel (idk jak napisać XD), po prawej stronie około z metr i pół od "kibla" jest mini blat na którym kest zlew i inne rzeczy a nad zlewen jest lustro otoczone szafkami, po lewej stronie tak samo około metr i pół tylko, że id prysznica jest pralka nad którą jest suszarka (do ubrań). Dom nie jest zbyt duży bo to mieszkanie ale jest przytulny.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
C. D. N.

Po prostu polsat. Czekajcie teraz niecierpliwie bo to był przed ostatni rozdział, a 12 rozdział jest ostatni więc czekajcie. Do zoba w następnym rozdziale.   Sayonara~

Słowa : 435
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(Sprawdzone i edytowane - 10.09.2023)

✅️~ Dlaczego jesteś dla mnie miły? ~ (BAKUDEKU)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz