Per. Ochaco
Obudziło mnie powiadomienie z telefonu.
? - Już wstałaś czy cię obudziłam?
O (Ochaco) - Toga?
O - Co tak wcześnie?
T (Toga) - Nie wiem stęskniłam się 🥺
O - Ja też
O - Może spotkamy się po szkole?
O - Kończę o 15:05
T - Okiś!
T - Widzimy się ❤️
O - Tak, tak -///-
O - Do zobaczeniaPo odpisaniu odłożyłam telefon i poszłam się ubrać w mundurek. Mówiąc szczerze jest ładny i mi pasuje. Ciekawe czy pasował by do Togi.. wyobraźmy sobie..
.. tak pasowałby jej. Po przebraniu się uczesałam włosy, spakowałam wszystko do plecaka i wyszłam z pokoju. Kiedy zeszłam na dół od razu skierowałam się do kuchni zrobić sobie śniadanie. W kuchni była już Mina-san, Tsuyu-san i Hagakure-san.
- Cześć dziewczyny! - przywitałam się odkładając plecak na podłogę.
- Oo, hejka! - krzyknęła Mina-san.
- Hej Ochaco-chan. (kum)
- Hejo! - podbiegła Hagakure przytulając mnie.
- Hej Ura-babe? Jesteś wolna dziś po szkole? - spytała Mina.
- Nie. Przepraszam, wychodzę z kimś.
- Ou, a z kim? Dziewczyna czy chłopak?
- D-d-dz-dziewczyna! - zrobiłam się cała czerwona.
- Uuu, a kto?
- Ni-nie mogę p-powiedzieć!
- Skoro tak.. - Mina-san popatrzyła na mnie ze łzami w oczach (udawanymi).
- E-.. no dobra powiem..
-YAY! No to kto to?
- T-To-Toga..!
- Ta od Tomury?
- Tak...
- To powodzenia. A teraz w końcu zjedz śniadanie bo się spóźnimy.
- A no tak racja!
Po zjedzeniu śniadania wszystkie pobiegłyśmy do szkoły. Byłyśmy na czas.
- Nie będę się z wami witał... bo tak. Otwórzcie książki na stronie 252 i zróbcie wszystkie zadania macie 30 minut. Ja w tym czasie.. idę spać. - Pan Aizawa wszedł do swojego śpiwora i zasnął. Wtedy zaczęłam robić zadania.
------------------------------------
Skip time po szkoleWracałyśmy wszystkie razem do domu gadając i śmiejąc się. Po wejściu do środka powiedziałam, że idę się przebrać. Po przebraniu się wyszłam z domu pisząc do Togi.
O - Jestem pod domem
O - Gdzie mam iść?
T - Do lasu za domem
O - Którym?
T - Twoim, a którym?
O - Dobra już idęSchowałam telefon do kieszeni i pobiegłam do lasu. Było tam ciemno ale coś widziałam. Po chwili zobaczyłam Togę stojącą przy drzewie.
- Toga?
-Ochacoo!! - skoczyła na mnie rozkładając ręce aby mnie przytulić. - Jak ja się stęskniłam! Wiesz co musiałam przeżywać?
-Rozumiem, rozumiem też się stęskniłam. - przytulałyśmy się tak 10 minut. - Too.. co robimy?
- Oh! Tak zapomniałam. Idziemy do kina!
-Na co?
- Zobaczysz... - chwyciła mnie za rękę i poszłyśmy.
Szłyśmy chyba z 15 minut aż w KOŃCU doszłyśmy do kina. Kupiłyśmy bilety, popcorn i picie. Po kupieniu wszystkiego skierowałyśmy się do sali, gdzie miał być nasz film. Weszłyśmy do sali i usiadłyśmy obok siebie. Film się wtedy zaczął.
- Horror?!
- Tak. A teraz oglądaj.
Po filmie była już około 18 więc chodziłyśmy jeszcze po mieście. O 20 wróciłyśmy do mojego domu. Przed wejście się zatrzymałyśmy.
- To kiedy się znowu spotkamy? - spytałam.
- Napiszę ci. - uśmiechnęła się. Pocałowała mnie i odbiegła do lasu.
Z uśmiechem i czerwonymi policzkami wróciłam do domu. Kiedy miałam wchodzić na górę zatrzymała mnie Mina-san.
- No, to jak było?
- D-dobrze, czemu pytasz?
- Po prostu. - odeszła patrząc na coś w telefonie i śmiejąc się.
Pomyślałam, że śmieje się z jakiegoś memu, więc nie zwracałam na nią zbytnio uwagi. Weszłam do pokoju, wzięłam piżamę, mydło i szampon po czym poszłam się wykąpać. Po kąpieli wróciłam do pokoju. Położyłam się na łóżko i oglądałam coś na telefonie kiedy przyszło mi coś z grupki klasowej. Było to zdjęcie od Miny-san, a na nim było jak wtedy przed wejściem do domu Toga mnie pocałowała. Byłam cała czerwona do tego stopnia, że zakryłam twarz rękami i odleciałam do sufitu. Wyłączyłam telefon i powiadomienia. Próbowałam zasnąć, ale w głowie krążyły mi myśli. Po jakimś czasie, nie wiem kiedy, zasnęłam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
C. D. N.Soo.. uhm, to koniec tego rozdziału. W końcu nowy ship co nie? Ale spokojnie, będzie jeszcze BakuDeku i inne co zapisałam w opisie książki więc wyczekujcie. Do zoba w następnym rozdziale. Sayonara~
Słowa : 644
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Sprawdzone i edytowane - 09.09.2023)
CZYTASZ
✅️~ Dlaczego jesteś dla mnie miły? ~ (BAKUDEKU)
AdventureShipy- bakudeku, togachaco, kirikami, jiromomo, todoida, minasero. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hejka! To moja pierwsza książka jaką kiedykolwiek pisałam więc mogą być błędy orto, które możecie zgłaszać. Myślę, że książka wam sie spodoba :) . Miłego...