Gözleri bilgisayar ekranında, parmak uçlarının klavye üzerinde takır takır gezmesine rağmen yazdıklarının beyninde işlenememesine ara verdi ve oturduğu sandalyede iyice arkaya yaslanıp ellerini avuçları tavana bakacak şekilde kenetleyip yukarı kaldırarak "yaşlanmaktan" ve oturarak çalışmaktan gelen sırt ağrısıyla kamburluğunu dindirmeye çalıştı. Aynı oturur pozisyonuna tekrar dönüp derin bir nefes verdi. Üzerindeki mavi gömlekten, yakasında tasma misali asılı olan ve asılı olmak zorunda olan yaka kartından, giydiği siyah kumaş pantolondan, beyaz ayakkabıdan, bu yerden, tamamiyle hayatından ve kendinden bıktığını fark etti. Zaten tüm bu yorgun öfkesini ve nefretini gözlerinin altında, kendini bulutların arkasından arada bir gülümseyen güneş misali, belli belirsiz olan mor torbalar gösteriyordu. Sandalyesinin kollarından destek alarak yaşlanmış bedenini zorla kaldırdı ve sabahın köründe şu zıkkım yere geldiği için tekrar küfretti. Ağır adımlarla asansöre ilerlerken aklında iki şey vardı: Yürüyecek halinin olmaması ve "Oturmaktan götüm düzleşmiş amına koyayım."
Çağırma tuşuna basarken yanına gelmiş onunla asansör bekleyen kızlarla samimiyetsiz ve zoraki gülümseme gönderdiler karşılıklı. Kapı açılıp içeri girildiğinde arkaya ilerledi ve sırtını asansörün aynasına yasladı. Az önce selam verdiği kızlar önünde kıkır kıkır gülüşüyorlardı. "Saat sabahın onu ya, ne bu enerji be ablacım. Yeter ya." Bu, nedense kız arkadaşını ve ona hala daha günaydın mesajı atmadığını hatırlatmıştı. Başına yine bir ağrı girdi ve kollarını önünde bağlayıp beynini kıkırtılar için kapamaya uğraştı. Asansör nihayet sigara içilebilen giriş katta durmuştu. Damarlarında nikotinin dolaşıp ona enerji vererek onu birazcık uyuşturacağı için heyecanlıydı Sehun. Dışarı çıkıp sarı çizgilerle belirlenmiş, birkaç kişinin olduğu alanlara baktı ve Chanyeol'ün telefonuna bakarak sigara içtiği yere doğru ilerledi. Olacakları, konuşulacak muhabbeti çok iyi biliyordu ama en azından Chanyeol samimi biriydi.
Sehun'un yaklaştığını görünce uzun olan telefonunu cebine attı ve gülümsedi. Kış güneşi gözünü aldığı için gözlerinden biri kapalıydı, öteki kısık bakıyordu. "Celladının ayaklarına geldin, canım."(yazar şakası [y/ş]: 36 olan mı ahahahaha) Sehun yalancı bir kahkaha atıp dudaklarına koyduğu sigarayı yakmaya çalışıyordu. Chanyeol ellerini siper edip Sehun'a yardımcı oldu. Yanakları içeri göçene kadar nikotini içine çekti beyaz tenli olan ve rahatladı.
"Buluşmayacak mısın?"
Sehun kafasını yukarı kaldırdı hayır anlamında ve dilini şıklattı: "Tch, kız arkadaşım var."
Chanyeol o sırada başka bir sigara daha yakmış dumanı havaya üflüyordu. Güneş yüzünden çatılmış kaşlarla ve kısılmış gözlerle Sehun'a bakarken konuştu: "Ben Jongin'le seviş demedim, buluş dedim." Sehun, babasıyla konuşurken Chanyeollerin arkadan inleyip cinsel içerikli laflar etmesinden daha çok tepki vermişti bu lafa. Hatta öyle ki Chanyeol, Sehun'un cebinde duran telefonunun titreşimde olduğunu unutup aniden titrediği için onun böyle irkilircesine ve korkacasına tepki verdiğini düşünmüştü. Omzuna gelen birkaç darbeden ve özene bezene ütülediği gömlek yakalarından tutulup sarsılmasından sonra göz devirdi.
"Evet, evet, sadece üzerinizde damatlık varken böyle şeyler hayal ediyordun. Biliyoruz, inandık, tamam."
Daldığı yerden çıkıp hala uzaklara bakıyorken dumanı derin bir nefesle dışarı üfledi ve kafasını Chanyeol'e doğru çevirip konuştu: "Sen benden ne istiyorsun oğlum? Allahın adını verdim söyle."
"Jongin'le buluş." dedi umursamazca. Bu tavrının Sehun'u çıldırttığını biliyordu. Karşısında az önceki gibi abidik gubidik, abartılı hareketler yapmasından da belliydi.
Sehun omuz silkti. "Buluşmuyorum." dedi inatla. Birileri bu konuşmayı duysa, tok sesli çocukların birbiriyle laf dalaşına girdiğini düşünürdü. Parkta kumdan kale yaparken akan sümüklerini çektikleri hallerinden pek bir farkı yoktu Sehun'la Chanyeol'ün.
"Herkese sekreterle yatıp kalktığını söylerim." Tekrar soğuk kanlılıkla konuştu Chanyeol. Dediği yüzünden Sehun bir an kendinden şüphelenmişti. Omuz silkerek ve itiraz ederek cevap verdi: "Ben sekreterle yatmıyorum ki." Uzun oğlan Sehun'un gözlerinin içine baktı ve hiç bozmadan yanıt verdi: "İnandırırım."
"Şerefsizsin he."
"Kes, çok konuştun."
"Elinde kanıtın yok."
"Çok iyidir, çalışkandır diye övüp seni buraya aldıran da bendim ve elimde kanıtım yoktu. Ayrıca dediklerim de yalandı."
İçinden binlerce kez Chanyeol'le yakın arkadaş olduğu için şükretti. Düşmanı olsa neler yapardı. İşaret parmağını çıkartıp havada sallayarak konuşmaya başladı: "Birincisi beni bu işe sen değil, sayın patronum, ceo'm aldı ve ben sadece mülakata geç kaldığım için öyle olmuştu. İkincisi, gayet çalışkan biriyim. Lisede bölüm birincisi olmuştum."
"Ulan salak," Chanyeol savunma moduna geçti, sakin halinden eser kalmamıştı. "Mülakata bir hafta geç kaldın unuttuğun için, hatırlatmasam beş parasızdın şimdi." Sigarasını söndürüp metal boru gibi görünen sigara çöplüğüne attı ve gitmeden önce son kez, yüzünde gülümsemeyle konuştu: "Jongin'le. Buluşuyorsun."
__________
chanyeol, mal sehun :d adlı grubu kurdu.
chanyeol, altı kişiyi ekledi.park chanyeol
Bu bir buluşma grubudur
Kafaları çekmeye gidiyoruz ;Dhuang zitao
OROZBU ÇİNDEYİM ÇİNDEYİM ALOOO
İtliğine yapıyonuz hekim jongdae
Ben gelirim bu aradakim jongin
Ben de gelirimoh sehun
Ben gelmemzhang yixing
Üzülme, öpeyim seni @huang zitaobyun baekhyun
Oluuuurpark chanyeol
:D? @oh sehunoh sehun
Müsait değilimpark chanyeol
Farkındaysan buluşalım mı ya da gelir misiniz diye sormadım
Kafaları çekmeye gidiyoruz dedimoh sehun
Kelime oyunu yapma bana ya
Gelemem dedim iştekim jongin
Sizi özledim 🥺kim jongdae
Nası ya?
Hep aynı okuldaydık
Biz beşimizhuang zitao
Sehun'u kastediyor olabilir mi acabakim jongin
Onu da özledimpark chanyeol
Sehun
Beni sinirlendirme nolur
Yaşlandım senin yüzünden
İnat etme
Çıkalım hep beraberzhang yixing
Aynen ya
Lütfenbyun baekhyun
İlla yalvartıcak bu dapark chanyeol
Baekhyun çok iyi konuştun senin hesabı ben ödüyorumkim jongdae
Nası ya
Ben gelmiyorum o zamanpark chanyeol
Siktir git gelmekim jongdae
Hem planlıyo hem bize ödetiyo
Maloh sehun
Sırf Yixing için geliyorumzhang yixing
😽park chanyeol
Aferin
Mal
Laf dinle böyle
Kendini dövdürtmeelimizdeki son bölümü de paylaşalım bakalım ;")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
more than best friends*
Fanfiction} 𝒔𝒆𝒌𝒂𝒊 best friends'in devam kitabıdır, lütfen öncelikle onu okuyunuz