JK ' DEN ~
Annem telefonu kapattığın da seri adımlarla eve doğru yürümeye başlamıştım . Kimdi bu adam hayatımda ilk defa böyle bir isim duyuyordum hiç teahyung diye bir arkadaşım olmamıştı küçüklüğümden beri tek gerçek arkadaşım minaydı . Düşüncelerden çıktığımda evin bahcesine girmiştim bile zili çaldığım da annem direk açmıştı . "Ah oğlum hoşgeldin gir hadi " dediğinde içeri doğru bir bakış atmıştım . Ve girip ayakkabılarımı çıkarıp terliklerimi giydim . Yavaş yavaş oturma odasına doğru gidiyordum ki annem kolumdan tutup beni mutfağa tekmisti .
"kim bu adam tehlikeli birine benziyor suça falan mı karıştin oğlum. " dediğinde igce merak salmıştım ve kalbim bilmediğim bir şekilde delicesine atıyordu .
"Annem bi durur musun ne suçu Allah aşkına daha adamı bile görmedim kim olduğunu bilmiyorum . " Dedigimde annem şaşırmıştı . " Oğlum bu adam kendini arkadaşıyım diye tanıttı nasıl bilmiyorsun Allah aşkına . " Demisti.
"Anne nerede ? " Dediğimde oturma odasını göstermişti . Başımı aşağı yukarı sallayıp yavaş adımlarla içeriye doğru adimladim . Odaya girdiğimde direk karşımda siyah takım elbiseli siyah saçlı uzun karizmatik bir adam görmüştüm .
Ve beni fark ettiğinde hafif gülümsemişti . Baş selamı verdim ve " kimsiniz acaba " diye direk sormuştum. Bana genişçe gülümseyip düşünüyor gibi yapmıştı ve direk "arkadaşın " demişti. Deliriyordum sanırım . "Ben sizi tanımıyorum ama nasıl arkadaş olabiliriz ? " Dediğimde arkama anneme doğru bakmıştı . Anneme dönüp "anne bizi biraz yanlız bırakırmisin ? Dedigimde ilk adı teahyung olan adam sonra bana bakıp kafa sallayip yavaş adımlarla çıkmıştı salondan . Direk garip adama dönüp " kimsin sen ne istiyorsun seni hayatımda hiç görmedim ve tanımıyorum kaza geçirip hafizami da kaybetmedim " diyip ters ters bakmıştı . Ve o gür sesiyle kahkaha atıp . " Ben seni tanıyorum ama " diyip kahkahası na devam etmişti . Sanırım çok büyük bir bela sarmıştı beni . Ve nasıl kurtulacağımdan en ufak bir fikrim yoktu .
Devam edecek ...yorup yapmayi unutmayın <3