4.bölüm

1.2K 51 3
                                    

Jk'den

O adamla görüştüğümün üstünden 1 hafta geçmişti ve bana sadece  numarasını bırakıp gitmişti .
1 haftadır aklımda dolanan düşüncelerden kafayı yemek üzereydim . Kimdi bu adam ?
Benden ne istiyordu ? Ve lânet olsun onu hiç görmemiştim. Biraz korkuyormuydum tabiki de evet ! Kim korkmazdiki evine mafya kılıklı bir adam geliyor ve seni tanıdığını söyleyip numarasını bırakıyor cidden saçmalık ahhhh delirecegim .
Gene günlerden pazartesi olarak erken kalkıp kahvaltı yapıyordum ama midem almıyordu hastami olucaktim acaba tabagimdaki peynirle oynarken annemin sesini duydum  ."kuzum niye oynuyorsun tabaginla yesene geç kalicaksin " ."anne midem almıyor ~." Derken biraz sizlanmistim cidden noluyor bana yaaagg . "Noldu bebeğim hastami olucaksin ve bu aralar gözümden kaçmadı değil baya düşünceli duruyorsun anlat bakıyim noldu ?" Annem sandalyeyi çekip yanıma oturduğunda ona doğru döndüm ve "anne aklım o adamda ve midemin bulanmasinin onla alakası yok sadece dediğin gibi hasta olucam sanırım . "Ah kuzum benimde aklımda o adam var seni tanıdığını söylüyor ama sen onu hiç görmedim diyorsun kim bu adam ? "Ah annem bende bir bilsem ... Neyse bosverelim çıkar yakında kokusu ben okula geç kalicam biraz daha durursam gidiyim artık ." Derken ayaklanmistim bile kapıya doğru gidip ayakabilirami giyerken annem "kuzum dikkat et aklım sende birşey olursa ara tamammi ? " Deidiginde kapıdan çıkıyordum bile " tamamm anneee merak etme ! " diye bağırdım el sallayıp kapıyı kapatmıştım . Okula doğru giderken hiç şaşırmadıgim bir şekilde telefonuma mesaj geldi açıp baktığımda gene oydu .

Özel numara: rengin solmuş gibi iyimisin bebegim ?

Ah bu adam cidden .

Bebeğim : gene mi sen demicem artık alıştım benimi takip mi ediyorsun ?

Özel numara : şüphen olmasın.  neyse konumuz bu değil neyin var ?

Bebeğim : sanane !!

Özel numara : sinirleniyorum lafimi ikiletme neyin var !

Biraz tirsmadim değildi sanki .

Bebgim : midem bulaniyor ve biraz karnım ağrıyor o kadar .!

Özel numara : okula gitmeseydin evde güzelce dinlenip uyusaydin .

Bebeğim: dayana bilirim o kadar kotu değil .

Özel numara : karşıdan çok belli oluyor mükemmel duruyorsun !!!

Bebeğim : offff cidden . İyiyim dedim neyse okula geldim bile rahatsız etme beni .!!

Dedikten sonra telefonu sessize alıp kapattım .
Okula girip direk sınıfa çıkıp sırama kafamı koyup uykuya dalmaya hazırlandım . Biraz uyursam birşey olmazdı demi düşüncelerle en son zilin çaldığını duydum ve gerisj yok .

                               DEVAM EDİCEK ....

Selam ben geldim birazcik uzun bir zaman oldu ama merak etmeyin yavaş yavaş bölümler gelicek beklemede kalın .

Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın seviliyorsunuz <3

MAFİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin