Jk'den
Kafamı kaldırdığımda tepemde dikilmiş beni izleyen bir mina beklemiyordum açıkçası benjm uyandığımi gördüğunde hızlı bir şekilde koluma girip yanıma oturmuştu yüzüme endişeli şekilde bakıp konuşmaya başladi. "Neyin var ! Yüzün bembeyaz olmuş ?". Kafam agridigi için tam anlamasamda endiselendigi yüzünden belliydi . Kafamı kaldırıp yüzüne bakarak ." Efendim" dedim. "Hey sen iyimisin endiseleniyorum gel bir revire gidelim ". Dediğinde hayır anlamında kafamı sallayıp tekrar sıraya kafamı koycaktim ki mina kolumdan tutup kaldırmaya çalıştı . Halsiz olduğum için karşı cikamicaktim istesem bile ! Beni yavaş yavaş revire götürdü ve yatağa yatırdı . Hemşire gelip ateşimi ölçtü ve beklemye basladi . "Ateşiniz var ama endişelenecek birşey yok eve gidip dinlenmesi yeter ." Deyip odadan çıkmıştı . Mina hemen yanıma oturup . " Hadi benim evime gidelim sana çok güzel bakarım ". Diyip kaldırmistj . Halsiz oldugumdan hayır bile diyememistim . Müdürden izin alıp okuldan çıktığımizda minanin evine doğru yürüyorduk . Telefonum calmaya başladığında mina hemen beni durdurup telefonumu cebimden çıkarmıştı ve bana kim teahyung ariyor diyip elime vermişti. Telefona salak salaj bakıp aramayı çok bekletmeden cevaplamistim .
"Efendim" . "Alo joungkook ?".
" Buyrun benim ". "Nasılsın sesin biraz kötü geliyor iyimisiin ." Ağhh cidden "konu neydi neden aradınız beni ?" . Diyip sorusunu es geçmiştim . " Konuşmak için aramıştım ? " Dediğinde sinirlenip telefonu suratına kapatmıştım . Zaten hastayım birde bunlarla uğraşıyordum . Hasta olduğumda bari rahat bırakın aggg dwliricem . Mina bana noldu anlaminda kafa salladiginda onuda es geçip yürümeye devam etmiştim . Minanin evine gelip içeri hemen atmıştı beni . Neydi bu acelesi hastayım ben HASTA ! ona ters ters bakıp içeriye doğru adımladim ve bana yakın olan ilk koltuğa kendimj atıp yayildim minada arkamdan gelip tepeme dikildi ." Jongkook~" . Ona ters ters bakıp ne var anlamında kafa salladim . " Ben sana çorba yaparken sende ılık bir duş almak istermisin hm ? " . Dediğinde kafamı hayır anlaminda sallamistim . Oda cok ustelemeden mutfağa gidip çorba yapmaya başlamıştı . Bende üstümdeki cekedi cikarip koltuğa iyice yayılmıştm . Tam uyku ya dalcaktim ki telefonuma mesaj gelmişti .Kim teahyung : telefonu suratıma kapatmanin nedeni inşallah önemli bir mesele yüzündendir . !
DEVAM EDECEK .
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ! 100 oy gelirse yeni bölüm atacağım :) şimdiden teşekkürler
Görüşmek üzere hoşçakalin ❤️