Jk yden ~
Dediği şeyle donup kalmıştım .
Ağzımdan çıkan kelime sadece "ne ?"
Olmuştu."Duydun işte . Ben biraz bekleyip ısınmak alıştırmak istemiştim ama sen beni zorladın ve mesaj atmama bile izin vermedin .! Hatta Sana demiştim güzelim pişman olma diye yüzünü bakılırsa şimdiden başlamış pişmanlığın hm?"
Dediğinde sadece yüzüne bakıyordum transtan çıktığımda biraz yaklaşıp yuzune doğru bağırmaya başlamıştım.
"Ne saçmalıyorsun , sen delirdin mi ? Şuan şaşırmış olmasam buna gülmeyi bırak karnım ağrıyana kadar kahkaha atardım . Ve son kez söylüyorum . SEN BENİMLE DALGAMİ GECİYORSUN NE İSTİYORSUN BENDEN GERİZEKALI!!!"
diye bağırıp bütün öfkemi kusmustum. Oda bana yaklaşıp bağırmaya hatta kollarımdan tutup sıkmaya başlamıştı .
" BEN SANA DEDİM ZORU OYNUYORSUN PİSMAN OLURSUN DEDİM AMA SEN NE YAPTİN KONUSMAMA BİLE İZİN VERMEDEN SİKTİRİ CEKTİN ."
diye bağırdığında acıyla inlemistim .
"Canım acıyor " diye bilmistim birtek
Oda direk şokla beni bırakıp geri çekilmişti ."Sinirlerimi bozuyorsun cidden ahhğ.
Diyip koltuğa oturmuştu .bende ayakta dikilmeyip sakince karşısina oturmuştum ama öfkem hala devam ediyordu . Biraz daha sessiz durup kafasını kaldırıp konuşmaya başladı .
"Sen her böyle yeni birşey öğrendiğinde bana bağırıp sinir krizimi geçirmeye baslicaksin? "
Diye sormuştu.Bende ona bakıp sorusunu cevaplamıştım.
"Bilmediğim birşey daha mı var niye bilmece gibi konuşuyorsun açıkça söylesene şunu bak bana yine geliyorlar." diyip gene öfkemi gostermistim.
Oda bunu anlamış gibi konuşmaya başlamıştı ."O sana mesaj atan özel numara ,
Oda bendim."Ve ben gene şaşırmıştim ve yine donup kalmıştım .
DEVAM EDİCEK~
Yaz yaz diyenler oldu onlari kiramayip bir bölüm atıyım dedim .
❤️🤚🏻👋🏻