8. bölüm

901 44 5
                                    


Jk'den ~

En son okuduğum mesajda benimle yüz yüze konuşacağını belirtmişti .
Bu adamın benimle takıntısı neydi hala anlamış değildim .

Yeni uyandığım için biraz yatakta vakit geçirmiştim .
Daha sonra banyoda işlerimi halledip aşağıya kahvaltıya inmistim .

Annem bugün evde değildi tesadüfe bak bugün de o mafya bozuntusu gelicekti yada yolda falan karşılaştırdık nerden cikacagi belli olmuyordu çünkü .

Kahvaltımı yapıp odama çıkıp üstümü giyinmistim ki zil çaldı .
Öyle bir dalmışım ki zilin sesine irkilmistim .
Aşağıya inip kapıyı açtığımda karşımda o vardı MAFYA BOZUNTUSU !!

" İçeriye almicakmisin " sesiyle irkildigimde ne yaptığımı bilmeden kenara çekilmiştim dalginligimdan yararlanarak hemen içeriye girmişti .

Buraya ilk gelisi olmadığı için hemen misafir odasını bulup koltuğa yerleşmişti .
Transtan çıkıp bende içeriye doğru gidip karşısina oturmuştum.

" Neden geldin benden ne istiyorsun "
Diyip hemen konuya girmiştim.
İlk önce beni süzüp sonunda konuşmuştu .

"Eğer telefonlarımi açıp beni engellemeseydin zaten burada olmazdım gerçi gelmem için bahane oldu " sonlara doğru mirildadiginda birşey anlamamıştım . " Anlamadim" dedigimdede beni gecistirmisti .

" Bak ben seni tanımıyorum . Derdin ne bilmiyorum eğer konuşmazsan polisi ararım . " Dedigimde kahkaha atmaya başladı ."polis mi ? " Dediğinde malmisin bakışı atıp bir şey dememistim .
Daha sonra zaten konuşmaya başlamıştı  ve o kadar şaşırmıştım ki dilim tutulmuştu .

"seni istiyorum"

Aman tanrım bu da neydi böyle !!

Devam edecek ...

MAFİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin