Jk'den
Cidden sinirlenmiştim artık ! Garip adam , özel numara bunlar cidden fazla olmaya başlamıştı. Telefonumu çıkarıp taehyung beye mesaj yazmaya başlamıştim .
Jungkook:cidden sen kendini ne sanıyorsun tanrı falan mı ?
Teahyung: anlamadım ?
Jungkook: diyorum ki ..! Hesap sormalar falan ??
Teagyung: telefonu suratıma pat diye kapatman kaba bir davranış farkındaysan ?
jungkook : cidden hasta halimle birde sizle uğraşıyorum tanrı beni sizle sınıyor ben anladım artık biri bitmeden biri başlıyor ya cidden YETER!.
Teahyung: biri bitiyor diğeri başlıyor derken ?
Jungkook : al cidden bunundami hesabını vermek zorundayım bak gene kaba olucam ama SANANE AMK!!!! bugün sinir krizi geçiricem sanırım siktir git başkalarıyla uğraş ve birdaha bana yazma . Hatta dur .
(Teahyung kişisini engellediniz.)
Teahyung: bu sefer sınırını baya zorladın umarım pişman olmazsın .
(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)
Artık iyilesmek ve su insanlardan uzak durmak isitoyordum ya AMK TEKER TEKER GELİN ...
biri bitmeden başka biri çıkıyor .
Telefonu kapatıp masanın üstüne koyup tam uyucakken MİNA ! Ağğ cidden yanıma gelip önüme çorba yi koyduktan sonra bana bakmaya başlamıştı ve mecburen kalkpp o çorbayı içmek zorundaydim yoksa zorla icirirdi, biliyprum ben başıma gelicekleri hemen kalkıp çorbayı kasiklarken telefonum çalmıştı ve arayan annemdi . Ben ona haber vermeyi unutmuştum gerçi aklıma hiç gelmedi ki . Hemen telefonu alıp açtığımda annemin endişeli sesi geliyordu ."Kuzum nerdesin sen !" Dediğinde biraz telefonj kulağımdan uzaklastirmistim. "annee bağırma lütfen". " Nasıl bagirmiyim ha okuldan ariyorlar senin hasta olduğunu ve izin alıp gittiğini soluyorlar ben bekliyorum beklerken çorba yapıyorum ilaç almaya gidip geliyorum ama sen yoksun yolda bayıldınmi başına birseymk geldi diye korkuyorum elim ayağım birbirine dolanıyor sen anne bağırma sence haksizmiyim bagirmakla !" Anneme hak veriyordum ve birşey diyemezdim."anne minagildeyim o kadar halsizdimki okuldayken yuruyemiyordim bile mina birşeyler söylerken bile duymuyordum o derece sonra baktım mina nin evindeyim işte tam uyucaktim mina çorba yapıp getirdi onu iciyprum şuan ". Mesajlaşmalaro söylemesem de olur demi evet evet bence olur ."biraz sinirlendim kuzum kusura bakma ne zaman geliceksin eve bak orlarda sana benim gibi baakamazlar almaya geliyimmi canım hımm? " . " Yok anne birgün kaliyim burda yarın gelirim zaten biraz daha iyiyim merak etme ." Annem biraz iç çekip ." Peki peki dikkat et kendine ararım yine seni görüşürüz kuzum ." Diyip kapatmıştı . Telefonu yanıma koyup corbamdan son kaşıgi da alıp koltuğa yatmıştım . "Ellerine sağlık mina çok güzel olmuş". Diye bağırmıştım mutfağa doğru ."afiyet olsun jungkookieee~" diye oda bağırınca hafif kıkırdayip tekrar uyku moduna donucekken telefonum TEKRAR TİTREMİSTİ !!! açıp baktığımda özel numara nin olduginu fark etmiştim .
Özel numara : o eve girdip birdaha çıkmamayimi planlıyorsun .?
Devam edecek ...
100 oy dan sonra bölüm aticaktim ama bazı okuyucularım sabırsız ve bende kıyamadım oyuzden hemen bölüm attım ...<3
Neyse çok konuştum yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA
AléatoireÖzel numara = selam bebeğim . Bebeğim = kimsiniz ? (Seme tae) (Uke jk)