Jk'den
Ertesi gün kendimi daha iyi hissettiğim için eve gitmeye karar vermiştim . Annemin daha fazla üzülmesini istemiyordum . Mina gideceğim için hatta gitmemem için ısrar edip uzulsede yapabileceğim birşey yoktu annem bekliyordu çünkü her saat başı arayıp "oğlum nasılsın daha iyi oldun mu ". Diye sorup duruyordu bende yarın gelicem diyip biraz daha sakinlestiriyordum annemi . Evden çıkarken minaya sonkez sarılıp yola koyulmustum . Eve son bir sokak kala telefonuma mesaj gelmişti.
Özel numara : niye cevap vermiyorsun . Gördüğüme göre sonunda Eve gidiyorsun !.?
Jongkook gördüğü mesajla göz devirip telefonu cebine koymuştu . Ve artık eve vardığında zile basıp beklemişti . Annesi hemen kapıyı açıp oğlunu kollarinin arasına almıştı .
"Ohhh mis kokulu oğlum sonunda geldin ne kadar endişelendim senin için hatta gelmeyi bile düşünüyordum". Dediğinde jk (üşendim :) ) göz devirmisti ."geldim işte annecim birşeyim yok. artık eve girebilir miyiz ?." Dediğinde annesi hemen kenara çekilip oğlunu içeri almıştı . Jk içeri girerken burnuna nefis kokular gelmeye başlamıştı ." Anne ne yaptın cok güzel kokuyor ."dediğinde Annesi kıkırdayip ."Mutfağa yürü oğlum görürsün ." Dedimisti. jk hemen mutfağa girip sevdiği yemek dolu masayı görünce ağzının suyu akmisti . "Anne çok güzel görünüyor şimdiden doydum " dediğinde annesi gülümsemiş ve "hadi otur da ye bakalım karnını doyur ve birdaha hasta olma kuzum ." Dediğinde sesi titremisti annesinin , jk hemen annesine dönüp ağladığını gördüğünde yanına gidip." Anne neden ağlıyorsun ağlama lütfen." Demişti. jk y de ağlama ya başladığında annesj hemen konusmaya başlamıştı. " Ben çok korktum oğlum müdür arayınca , birde gelmedin daha da kötü oldum ama merak etme seni iyi gördüm ya ben daha iyiyim ." Diyip tebessüm etmişti . " Anne ben özür dilerim bir daha olmicak söz olursada ilk sana haber vericem. " Diyip daha çok sarılmıştı jk ." TM TM hadi soğumadan sıcak sıcak ye . " Diyip gülmüştü annesi .jk yde ona katilip yemek yemeğe koyulmuştu . Masadaki herşeyi bitirp geri yaslanmisti karnini tutup ." Annecim ellerine sağlık ben doydum biraz odama çıkıp dinleniyim olurmu ?" dediğinde .annesi hemen onaylayıp oğlunu yukarı yollamıştı . Odasına gelen jk hemen sıcak bir duş alıp yatağa geçmişti . Telefonu eline alıp uykusu gelene kadar insternette dolaşip mayismaya basladiginda telefonu bırakıp uyku pozisyonu na geçmişti . Tam uykuya dalacağı zaman telefonu na mesaj gelmişti . Açıp baktığında bilmedigi numara mesaj atmisti . Mesajı okuduğunda okkalı bir küfür safurmuştu .+0..........: Beni engelleyip benden kurtulduğunu mu düşündün ? ! Yarın evine geliyorum yüz yüze konsursak engelleme gibi bir düşüncen olmaz demi ?.. beni buna sen zorladın, zoru oynayan sensin ve sakın pişman olma JUNGKOOK!...
Devam edecek .....
Oy ve yorum yapmayı unutmayin <3