Merhaba Sevgili Okuyucular; Bu bölümde sadece karakterlerin hayatından bahsedilmiştir, isteğe bağlı karakterleri merak etmeniz durumunda bakmanız için yaptım. isterseniz okuyabilirsiniz size kalmış iyi okumalar dilerim teşekkürler.
İlk bölümde göreceğiniz kıyafetler bunlar olacak.GERÇEK AD
Elektra JacksonTAKMA AD(LAR)
Elektra Evangelista
Elektra Abundance (eskiden)
Elektra Wintour (eskiden)
Elektra Ferocity (eskiden)
Mistress ElektraCINSIYET
Kadın (Trans Birey)DOĞUM GÜNÜ
C. 1948AILE
Tasha Jackson (anne)
EV
Wintour Hanesi (eski)Ferocity Hanesi (eski)
Evangelista Hanesi (eski )
Abundance Hanesi (eski)MESLEK
Show World'de Performer (eskiden)
Hostes at the Hellfire Club'da Indochine
Dominatrix (eskiden) Star 69'un SahibiHikayesi; Elektra Abundance-Evangelista , eski kurnaz ev annesi ve balo salonlarında hüküm süren şampiyon. Adını belirleyen ve en yeni yüzü Blanca Rodriguez'i alarak , kendi Abundance Evi'ni geliştirerek , kendisinin ve çocuklarının yürüdüğü birçok kategoride yeteneklerini göstermeye devam ediyor. Evangelista'nın kanatları altına sığınmak için talipiyle yaşadığı mali sorunlar nedeniyle evinin çöküşünü yavaş yavaş izliyordu .
Elektra gizlice bir dominatrix işgalini üstlendi, dengesini geri kazandı ve Wintour Evi ile kendini yeniden kurdu , göstermeye devam etti ve topluluk içinde adını ve yüzünü geri verdi.
Özeti: 1982'de Elektra, topçuların femme kraliçesi kategorisi için yürüyüşlerini izledi. Birçoğunun arasından, genç bir kadının kategoride yürüdüğüne, sunucu tarafından alay konusu edildiğine ve seyircilerin güldüğüne tanık oldu. Elektra, kadın yargıçların kendisine bir puan vermesini talep ettiğinde şaşkınlığını dile getirmeden önce iki kadın bir an bakışlarını paylaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pose (🌈LGBT)
General Fiction80'lerin sonu 90'ların başı, yer New York, mekan drag baloları... Önce biraz drag kültüründen, o ihtişamlı balolarından ve drag queen'lerin dünyasından bahsedelim. Drag queen, eğlence veya moda için genellikle abartılı feminen tavırlar ve toplumsal...