JAM tepat menunjukkan pada pukul 12.00 tengah malam.
Di sebuah bilik sederhana bertemakan warna baby blue. Rhea, gadis cantik itu tidur dengan nyenak nya. Gadis itu tidak perasan akan kehadiran lelaki asing dibiliknya.
Lelaki asing itu tidak henti-henti memandang wajah gadis yang selalu bermain-main di minda nya. Dengan perlahan tangan kekar lelaki itu membelai lembut rambut kecoklatan Rhea.
Jari lelaki itu perlahan-lahan turun ke dahi, mata, hidung dan terakhir sekali... bibir.
Lelaki itu mengusap-ngusap perlahan bibir merah jambu alami dari gadis itu.
"Oh my god. You are so cute, principessa..."
"I can't wait for you to be mine." Senyum miring tercetak jelas diwajah kacak lelaki itu.
Bibir lelaki itu melekat beberapa saat di dahi bersih Rhea. "See you tomorrow, love" Dia berbisik serak di telinga gadis itu.
"Aku tahu kau dah bangun..." Sambungnya lagi. Tanpa berlama-lama lelaki itu pergi meninggalkan Rhea yang terkejut.
Takut.
Itulah gambaran perasaan Rhea sekarang.
Suara itu.
Suara yang sangat dia kenal.
Rhea terus mencapai telefon bimbitnya yang terletak di rak sebelah katil. Nombor telefon rakannya di cari.
Ainul.
"Halo Ainul, teman aku boleh? Aku takut, Ada orang pecah masuk rumah aku. Tolong aku Ainul..." Rhea berkata dengan nada suara yang bergetar.
"Wei kenapa ni weii? bawak bertenang bawak bertenang. Tarik nafass, kentut... Tarik nafas kentut..."
"Wei tak lawak wei! cepat la teman aku kat sini. Aku takut"
"Oke oke sorry. Aku tengah on the way la ni. Tunggu depan pintu rumah. Buat masa sekarang ni kau jangan matikan call." nada Ainul bertukar serious.
Kereta Lamborghini hitam milik Ainul laju membelahi udara malam di bumi Kuala Lumpur.
Dia sengaja buat sedikit jenaka tadi agar Rhea tidak terlalu takut. Tapi hasilnya tidak memuaskan.
Ainul mencapai telefon miliknya yang kedua di seat sebelah. Nombor telefon abangnya dicari dan ditekan.
Trutt
Trutt
"Helo" suara garau memenuhi panggilan telefon.
"Bang aku nak minta bantuan kau sikit."
Jangan lupa vote
Sayanggg semua
YOU ARE READING
𝐎𝐆 | 𝐀𝐒𝐇𝐄𝐑 𝐋𝐔𝐂𝐈𝐀𝐍
Romance[ ⚠️ WARNING : CERITA MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR SEPERTI MENTAL DISORDER, PSYCHOPATH, BROKEN HOME DAN LAIN-LAIN ⚠️ ] 17+ "𝓨𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓶𝔂 𝓸𝓫𝓼𝓮𝓼𝓼𝓲𝓸𝓷, 𝓪 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓮𝓻 𝓐𝓷𝓭 𝓶𝔂 𝓭𝓪𝓻𝓵𝓲𝓷𝓰, 𝓴𝓲𝓽𝓽𝓮𝓷 ..." Asher Lucian Freud, lelaki du...