The pain.......

280 54 39
                                    

"ජිමින් මේකී... මේකී කරලා තියන වැඩේ දන්නවද??"

සෙනා බිම ඉදන් කම්මුල අල්ලන් බලාගෙන හිටියේ ජීහා කියන්නේ මොනාද කියලා හිතාගන්න බැරුව.. ජිමින් ජීහා ලගට ගියේ මොකද උනේ අහන්න..

"මොකක්ද උනේ කියනවා"

"අර එදා ක්ලබ් එකේ ඔයා ගහගත්ත කොල්ලා"

"ඉතින් කියනවා"

"මේකී ඌට මගේ නම්බර් එක දීලා.. මන් මෙහේ ඉන්නේ විස්තර කියලා.. තව තව මගේ ෆොටෝ එහෙමත් යවලා"

"වට් 😡😡"

"අනෙ මොනාද මේ කියන්නේ ජීහා?? මන්..."

"කටවහපන්.."

ජීහා ආයේ කෙල්ලගේ අනික් කම්මුලට ගැහුවේ කෙල්ලට කතා කරන්න නොදී..

"ඊයේ මට ශූට් එකකට කතා කලා.. මන් කිව්වේ.. මන් අද ගියා.. බැලින්නම් මේකී කරලා තියෙන්නෙ.."

"මෙයා කොහොමද??"

"ඔයාට මාවද මෙයාවද ශුවර් ජිමින්?? අනික ඌ කොහොමද මෙයාව දන්නේ?? උන් මට කරදර කරන්න හැදුවා.."

"මොකක් 🤬🤬🤬"

"ඔව්.. මන් මෙහෙ ඉන්න එකට මේකී ආස නෑලු.. ඒකලු මෙහෙම කරන්නේ.. ජි..ජිමින් උන් කොහොමද ජිමින් මන් මෙහෙ ඉන්නවා කියලා දන්නේ?? මේකී මේ අහිංසකයි වගේ රගපානවා 🤬🤬🤬"

සෙනාට මුකුත්ම හිතාගන්න බැරිවුනා.. ජිමින්ගේ රතු කට්ට පැන්නේ ජීහා කියන්නෙ ඇත්ත කියලා පිලිගද්දී..

"තමුසේ එහෙම කලාද??"

ජිමින් කෙල්ල ලගට පාත් වෙලා අහද්දී හොදටම බය වෙලා හිටිය කෙල්ල නෑ කියන්න ඔලුව දෙපැත්තට වැනුවා..

"ඇත්ත කියපන්"

"ජි..ජිමින් මන්..මන්. මේ මුකුත් දන්නේ නෑ.."

"එහෙනම් මේ ගෙදර ජීහා ඉන්නවා කියලා පිට උන් දන්නෙ කොහොමද??"

"මන්.. මන් දන්නෙ නෑ.."

"අජුම්මා කිව්ව කියලද කියන්නේ??"

"අනී.."

"සෙනා තමුසේ කියන්නේ තමුසේ මන් මේ කියන මනුස්සයව දන්නෙ නෑ කියලද??"

"ඔව් ජීහා.. ඔයා මොනාද මේ??"

"මේ මොකක්ද??"

ජීහා ෆෝන් එකේ තිබිලා පෙන්නුවේ සෙනාගේ ස්කූල් කාලේ ෆොටෝ එකක්.. ඒක ක්ලාස් එකේ ඔක්කොම එක්ක ගත්ත එකක්..

Half Husband Where stories live. Discover now