Why did you do that to me?? 😓

315 55 20
                                    

"miss sena, Will you let me be your partner today ??"

ජිමින්ගේ පිටිපස්සෙන් ඇහුන සද්දෙට කොල්ල යන එක නතර කලා.. ඒ ගමන්ම කොල්ල හැරුනේ සෙනාගේ පැත්ත..

හ්‍යොන්ග්....

කොල්ල හිතින් හිතුවත් ඒ වෙලේ කොල්ල ටිකක් ඈතින් හිටිය නිසා වෙන ඔක්කොම දිහා බලාගෙන හිටියේ..

Sena pov

ඊයේ ජූන් ඔප්පා කතා කරලා කිව්වා මට තනියම පාටි එකට ෆේස් කරන්න බැරි නම් කෙනෙක්ව ඒකට එවන්නම් කියලා.. මටත් හිතට මොකක්දෝ වගේ නිසා මන් ඒකට කැමති වුනේ ජූන් ඔප්පා මට වැරැද්දක් කරන්නේ නෑ කියලා මන් දන්න නිසා.. කිව්ව වගේම ඔප්පා මන් වෙනුවෙන් එවලා තිබ්බේ ජින් ඔප්පව.. ජින් ඔප්පා මගේ ළගට ඇවිල්ලා අත දික් කරලා එයාගේ පාට්නර් වෙනවද ඇහුවම ජිමින් අපේ පැත්ත හැරෙනවා මන් ඇස් කොනෙන් දැක්කා..

හ්ම්ම් විකාර.. ඔයාට පුලුවන් නම් මටත් පුලුව..

මන් හිතින් හිතන ගමන් ජින් ඔප්පගේ අත අල්ලගත්තා. ඒ එක්කම ජින් ඔප්පා මාවත් එක්කගෙන ඉස්සරහට ගියා.. ඉස්සරහට යද්දී අපිට හම්බුනේ ජිමින්ව.. ජිමින් ජීහා එක්ක අපි දිහා බලාගෙන හිටියේ පුදුමෙන්..

Pov end

"හ්‍යොන්ග් ඔයා?? කවදද ආවේ??"

"අද ආවේ කොල්ලො.. ඇයි එලියේ?? යමු ඇතුලට"

ජින් කට්ටියම අරගෙන ඇතුලට ගියා.. හොටෙල් එකේ අපේ ඒරියා එක ලස්සනටම ඩෙකෝ කරලා.. කෙල්ල චූටි කාලේ කම්පැනි එකේ පාටිවලට ඕනේ තරම් ආවත් තේරෙන වයසට ආවම කෙල්ල වැඩිය නෙමෙයි කොහොමත්ම මේවට ආවෙ නෑ..

ජින් කෙල්ලව අරන් ටේබල් එකකට යද්දී ඊට එහා පැත්තේ එකට ජිමින් ඇන්ඩ් ජීහා ගියා..

"ඉතින් කොහොමද සෙනා?? අපේ එකා තාම හැදිලා නෑනේ"

"හ්ම්ම්ම්"

"බය වෙන්න එපා.. අපි මොකක්හරි කරමු"

"ඔප්පා මන් දෙයක් අහන්නද??"

"මොකක්ද??"

"නෑ මන් දන්නවා ජීහා නරක කෙනෙක් කියල.. හැබැයි ජිමින් එයාට ආදරේ.. සමහරවිට ජිමින්ගේ ආදරේට පුලුවන් වෙයි එයාව හොද කෙනෙක් කරන්න"

Half Husband Where stories live. Discover now